اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  گیلان

علاج مشکلات کشور به دست جوانان انقلابی است

امام‌جمعه صومعه‌سرا با بیان اینکه باور به ظرفیت داخل و توانمندی جوانان مؤمن انقلابی حلال مشکلات اقتصادی کشور است، گفت: ملت ایران با انتخاب یک دولت جوان و پویا باروحیه جهادی می‌تواند در جنگ اقتصادی از سوی استکبار پیروز میدان شود.

علاج مشکلات کشور به دست جوانان انقلابی است

به گزارش خبرگزاری فارس از صومعه‌سرا، حجت‌الاسلام‌والمسلمین محمدمهدی راشدی نوری در آیین عبادی سیاسی نماز جمعه این هفته با بیان اینکه تحریم‌های بی‌رحمانه استکبار علیه مردم ایران با بهره‌مندی از سیاست‌های اقتصاد مقاومتی مقام معظم رهبری بی‌نتیجه خواهد ماند، اظهار کرد: متأسفانه جریان انحراف در اداره کشور با کلید شکسته می‌خواهد قفل‌ها را باز کند.

وی با اشاره به اینکه امسال روز اربعین، عاشقان حسینی از حضور در کاروان‌های پیاده‌روی زیارت اربعین محروم بودند، گفت: دل‌های عاشق ارادت به مولایشان را فراموش نکردند و خانه و مساجد و مصلاها را، اربعینی کردند و پرچم عزای حسین را بر زمین نگذاشتند بماند.

امام‌جمعه صومعه‌سرا با اشاره به در پیش بودن ۲۱ مهر سالروز تصویب لایحه ننگین کاپیتولاسیون در سال ۱۳۴۳ بیان کرد: پیمان کاپیتولاسیون یعنی سند بردگی و ذلت ملت مسلمان ایران در برابر آمریکا، یعنی اعطای اختیارات به دولت استکباری امریکا که اگر هر جرم و جنایتی یک شهروند آمریکایی در ایران مرتکب شود، دولت ایران حق تعقیب و برخوردی را ندارد. بلکه خودشان باید رسیدگی کنند و برعکس اگر یک شهروند ایرانی علیه یک آمریکایی اقدامی کند باید به دستگاه قضایی آمریکا پاسخگو باشد.

راشد نوری با بیان اینکه ملت حسینی ذلت و خواری در برابر آمریکا را نمی‌پذیرد، افزود: آمریکا را به‌عنوان ارباب پذیرفتن با شعار هیهات منا الذله سازگار نیست و امام راحل و شجاع ما در مقابل آن مصوبه استعماری ایستاد و رأی مجلس شاه را غیرقانونی و مخالف با اسلام و قرآن و عزت مسلمانان اعلام کرد و آن را بی‌ارزش دانست.

خطیب نماز جمعه صومعه‌سرا با بیان اینکه فشارها، تحریم‌های بی‌رحمانه و ظالمانه، اقتصادی با پیروی از تدابیر رهبری قابل‌حل است، تصریح کرد: رهبر فرزانه و حکیم انقلاب سال‌هاست که مرتب هشدار می‌دهد و راهکار هم می‌دهد که علاج مشکلات اقتصادی در داخل کشور است، نه در دست بیگانگان، نه به برجام مربوط می‌شود و نه به انتخابات آمریکا، چاره مشکل در این جنگ اقتصادی با سرانگشتان قدرتمند جوانان انقلابی و مؤمن و با اعتمادبه‌نفس و کار و مدیریت جهادی است.

وی با بیان اینکه اراده و عزم راسخ جوان مؤمن انقلابی و باور به ظرفیت بالای کشور حلّال مشکلات کشور است، گفت: امیدوارم ملت ایران با انتخاب یک دولت جوان حزب‌اللهی انقلابی باروحیه و مدیریت جهادی و با استفاده از تجربه افتخارآمیز دفاع مقدس و در جنگ امنیتی چهل‌ساله و با بهره‌مندی از سیاست‌های اقتصاد مقاومتی رهبر معظم انقلاب اسلامی بتواند در این جنگ اقتصادی تحمیلی از سوی استکبار پیروز شود.

راشد نوری با اشاره به‌روز ملی اثرات بلایای طبیعی که در پیش است، بیان کرد: کشور و استان و شهرستان ما همیشه دچار حوادث طبیعی بوده و در چند سال اخیر سیل‌های مخرب، خسارات زیادی به زیرساخت‌ها، خصوصاً به روستاها و کشاورزان عزیز وارد کرده که با توجه به فرارسیدن فصل پاییز و باران‌های موسمی و خطر تکرار حوادث سال‌های قبل، انتظار می‌رود مسؤولین پیش‌بینی و آمادگی لازم را برای مقابله با چنین حوادثی داشته باشند. 

انتهای پیام/۸۴۰۰۸

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول