اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  گیلان

سوء‌مدیریت مسؤولین ریشه گرانی‌های بازار است

امام‌جمعه املش با اشاره به وضعیت گرانی‌های افسارگسیخته بازار گفت: سوء‌مدیریت برخی مسؤولین ریشه نابسامانی و گرانی‌های بازار است.

سوء‌مدیریت مسؤولین ریشه گرانی‌های بازار است

به گزارش خبرگزاری فارس از املش، حجت‌الاسلام‌والمسلمین علی رنجبر در آئین خطبه‌های عبادی سیاسی نماز جمعه این هفته املش که در مصلای این شهر برگزار شد با اشاره به تورم و وضعیت گرانی‌های افسارگسیخته بازار اظهار کرد: سوء‌مدیریت برخی مسؤولین ریشه نابسامانی و گرانی‌های بازار است.

وی با اشاره به نگرانی‌ها و فشار زیاد اقشار کم‌درآمد جامعه و براثر گرانی‌های بی‌ضابطه افزود: شاه‌کلید همه مشکلات اقتصادی و رسیدگی به وضعیت بازار روحیه جهادی و عشق به مردم است.

امام‌جمعه املش با تأکید بر لزوم رعایت وحدت رویه مسؤولان سه قوه مجریه، مقننه و قضائیه برای حل مشکلات اقتصادی جامعه بیان کرد: برای مقابله و مهار گرانی‌ها لازم است که دولت جدی‌تر ورود کند و عاملان گرانی‌ها را در جلوی چشم مردم محاکمه کند.

وی با اشاره به موضع‌گیری خوب جمهوری اسلامی نسبت به درگیری‌های آذربایجان و ارمنستان گفت: در این درگیری که ردپای آمریکا و صهیونیست دیده می‌شود جمهوری اسلامی ایران خواستار مذاکره و سازش طرفین است.

رنجبر با اشاره به هفته وقف بیان کرد: سنت حسنه وقف مانند فرزند صالح و علم مفید صدقه جاریه‌ای است که ثواب آن پس از مرگ واقف و تا زمانی که مردم از مزایای آن وقف بهره‌مند می‌شوند باقی است.

انتهای پیام/۸۴۰۰۸

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول