اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  یزد

امید بستن به انتخابات آمریکا عین ناامیدی است

امام جمعه یزد با بیان این‌که تنها راه توسعه اقتصادی کشور استفاده از ظرفیت جوانان و نخبگان بومی است، گفت: امید بستن به انتخابات آمریکا برای برون رفت از مشکلات امروز کشور، عین ناامیدی است.

امید بستن به انتخابات آمریکا عین ناامیدی است

به گزارش خبرگزاری فارس از یزد، آیت‌الله محمدرضا ناصری‌یزدی در خطبه‌های این هفته ۱۸ مهرماه نماز جمعه یزد که با رعایت کامل پروتکل‌های بهداشتی و فاصله‌گذاری اجتماعی برگزار شد، با بیان اینکه انقلاب اسلامی ایران در مسیر قیام عاشورا و اهداف امام حسین (ع) ایجاد شده است، اظهار کرد: هر کس ‌دل در گرو انقلاب داشته باشد در مسیر امام حسین و ۷۲ تن شهدای دشت نینوا قرار دارد.

وی حراست از ارزش‌های عاشورایی انقلاب اسلامی را مهمترین رسالت مسئولان و دست‌اندرکاران نظام دانست و افزود: ایستادگی در برابر استکبار، اصلی‌ترین درس عاشورا به انسان‌های آزاده و مسلمان است.

امام جمعه یزد در ادامه با اشاره به توطئه‌های شوم دشمنان دین و نظام اسلامی علیه امنیت و توسعه جامعه اسلامی، گفت: توجه به ظرفیت‌های بومی مهمترین رسالت مسئولان برای مقابله با تحریم‌های ظالمانه اقتصادی و توطئه‌های مختلف فرهنگی و سیاسی است.

ناصری یزدی بلوکه کردن صدها میلیارد دلار پول ایران اسلامی در کشورهای مختلف و اختلال در بازار فروش نفت را از جمله دشمنی‌های استکبار جهانی علیه اقتصاد ایران دانست و تصریح کرد: تنها راه ایستادگی در برابر تحریم‌ها استقلال اقتصادی با استفاده از نخبگان بومی است.

نماینده ولی فقیه در استان یزد با بیان این‌که عصر امروز زمانی است که مسئولان باید جوانان و نخبگان بومی را بیش از پیش تقویت کنند، ادامه داد: ایران مهد جوانان نخبه، متعهد، متدین و کارآمد است.

وی امید به انتخابات آمریکا و تحولات سیاسی کشورهایی نظیر فرانسه را ناامیدی محض دانست و بیان کرد: مدیریت جهادی فارغ از هرگونه سیاسی‌بازی و حزب‌گرایی موثرترین راهکار توسعه اقتصادی و همه جانبه کشور است.

امام جمعه یزد با بیان این‌که اصلاح نظام بانکی از دیگر ضرورت‌های اجرایی برای برون‌رفت از چالش‌های اقتصادی فعلی است، گفت: سرمایه‌گذاران بخش خصوصی هم باید بجای تقویت کشورهای خارجی با سرمایه‌گذاری داخلی اقتصاد کشور را تقویت کرده و مسئولان هم باید با تمام توان از آنها حمایت کنند.

ناصری ‌یزدی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به ضرورت حمایت از صنعت نساجی در استان یزد و دیگر استان‌های کشور، تأکید کرد: راه‌اندازی کارگاه‌های تولید پارچه و لباس از جمله راهکارهای موثر برای ایجاد اشتغال پایدار و رفع بخشی از چالش‌های اقتصادی کشور است.

وی در پایان تقویت کارگاه‌های کوچک و زودبازده را ضروری دانست و بیان کرد: احیای کارخانه‌های نیمه تعطیل باید در اولویت اجرایی دولت مردان قرار گیرد.

انتهای پیام/ر/ح

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول