اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  کرمان

کارآفرینی بانوی نجار در سیرجان

بانوی کارآفرین سیرجانی با ایجاد کارگاه نجاری زمینه اشتغال خود و 4 نفر دیگر را فراهم کرد.

کارآفرینی بانوی نجار در سیرجان

به گزارش خبرگزاری فارس از سیرجان، بانوی سیرجانی با ایجاد کارگاه نجاری برای خود و پنج نفر کارآفرینی کرد، خانم وجیهه دولت‌آبادی تأکید می‌کند بانوان از مشکلات کسب و کار نهراسند و در این زمینه خطاب به بانوانی که برای شروع کسب و کار خود مردد هستند، می‌گوید: خواستن توانستن است.

این بانوی سیرجانی اظهار کرد: انسان نباید از کارکردن بهراسد؛ به هر حال مشکل وجود دارد و ما باید مانند کوه بایستیم؛ کوتاه آمدن در برابر مشکلات یعنی مجال دادن به بزرگ‌تر شدن معضلات.

 

وی می‌گوید: با دریافت تسهیلات کارآفرینی به مبلغ 60 میلیون تومان ابزارآلات مورد نیاز کارگاه نجاری را خریداری کردم و امروز هم بر اساس عشق و علاقه‌ای که به کار نجاری دارم تولید مصنوعات چوبی اعم از درب، کمدهای لباسی و کتابخانه، کیف و صندوق چوبی و میز و صندلی و دیگر سفارشات چوبی را بر اساس دوره‌ها و آموزش‌هایی که دیده‌ام تولید می‌کنم و برای پنج نفر از بانوان نیز کارآفرینی شده است.

این بانوی کارآفرین اظهارداشت: چون مکان کارگاه از خودم بود، برای اجاره آن نیاز به سرمایه چندانی نداشتم و با آورده‌ای اندک توانستم مواد اولیه مورد نیاز را خریداری و به امر تولید بپردازم.

 

او پارکینگ خانه‌اش را تبدیل به کارگاه نجاری کرده و تصمیم گرفته با استفاده از تسهیلات، کارش را گسترش دهد.

کارگران شاغل در این کارگاه که همه خانم هستند و هرکدام در بخشی از کارگاه مسئولیت دارند، می‌گویند: ما علاقه به کارمان داریم و بیشتر از همه مهم این است که همه ما در این کارگاه خانم هستیم و از طرفی در محله و خانه خودمان محل کار و فعالیت هست و به نوعی دخیل در اقتصاد کشور و تولید کننده هستیم.

 انتهای پیام/80015/ق

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول