اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  کردستان

حمایت کمیته امداد از 6 هزار نخبه/700 هزار دانش‌آموز زیرپوشش کمیته امداد هستند

رئیس کمیته امداد کشور گفت: 80 هزار دانشجو، 700 هزار دانش‌آموز و 6 هزار نخبه زیرپوشش کمیته امداد هستند که وظیفه داریم در کنار این عزیزان باشیم.

حمایت کمیته امداد از 6 هزار نخبه/700 هزار دانش‌آموز زیرپوشش کمیته امداد هستند

به گزارش خبرگزاری فارس از سنندج، مرتضی بختیاری پیش از ظهر امروز در مراسم افتتاح سالن آمفی تئاتر شهید حاج قاسم سلیمانی کمیته امداد کردستان که در اردوگاه امام علی(ع) سنندج برگزار شد، اظهار کرد: اردوگاه‌ها یکی از مجموعه‌های تاثیرگذار در راستای برنامه‌های فرهنگی است.

وی خاطرنشان کرد: به خاطر شرایط کرونایی که در کشور حاکم است سعی کرده‌ایم از این اردوگاه‌ها در مقوله اشتغال و حرفه‌آموزی و غیره  بهره بگیریم.

بختیاری افزود: یکی از ماموریت‌های اصلی کمیته امداد توانمندسازی است که این توانمندسازی بر سه رکن مسکن، اشتغال و فرهنگ‌سازی تعریف و دنبال می‌شود.

وی خاطرنشان کرد: در استان کردستان با حمایت استاندار و مجموعه دستگاه‌های اجرایی و بانکی قدم‌های بزرگی در حوزه اشتغال‌زایی برداشته شده است.

رئیس کمیته امداد کشور عنوان کرد: برای ساخت 3 هزار مسکن تفاهم‌نامه در استان کردستان منعقد شده که مددجویان کمیته امداد و بهزیستی در اولویت این طرح هستند و 50 درصد از کار انجام شده است.

وی اذعان کرد: سال گذشته 153 میلیارد تومان تسهیلات برای اشتغالزایی4 هزار و 200 نفر در کردستان پرداخت شد.

رییس کمیته امداد امام خمینی(ره) اضافه کرد: سهم مددجویان استان کردستان از پرداخت تسهیلات در سال‌جاری 163 میلیارد تومان برای ایجاد 5 هزار و 100 فرصت شغلی است.

بختیاری اضافه کرد: حرکت‌های خوبی در رکن دوم یعنی توانمندسازی انجام شده است و امیدواریم بتوانیم شاهد تحویل این واحدها به مددجویان باشیم.

وی خاطرنشان کرد: 80 هزار دانشجو، 700 هزار دانش‌آموز و 6 هزار نخبه زیرپوشش کمیته امداد هستند که وظیفه داریم در کنار این عزیزان باشیم.

انتهای پیام/2330/71

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول