اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  همدان

سردار همدانی ولایتمدار بود و دشمن‌شناس

فرمانده سپاه ناحیه همدان «ولایتمداری»، «دشمن‎شناسی» و «مردمداری» را سه ویژگی شاخص سردار همدانی عنوان کرد.

سردار همدانی ولایتمدار بود و دشمن‌شناس

علی بقایی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در همدان شهید همدانی را پرورش‌یافته مکتب امام خمینی(ره) و مردی بزرگ در عرصه‌های سخت و پیچیده خواند و اظهار کرد: ولایتمداری و اخلاص سردار همدانی او را برای همیشه ماندگار کرد.

وی با بیان اینکه سردار بعد از ۴۱ سال‌ جانفشانی برای دین و وطن در ۶۵ سالگی مزد خود را از خداوند متعال دریافت کرد گفت: این شهید عزیز به مردمداری و خدمت شهره بود.

فرمانده سپاه ناحیه همدان در ادامه سردار همدانی را در موضوعات مردمی و اجتماعی صاحب سبک دانست و تأسیس هیأت رزمندگان ثارالله در دهه 60 و رونق‌بخشی به آن را از کارهای ایشان عنوان کرد.

وی زیرکی، موقعیت‌شناسی و دشمن‌شناسی را دیگر ویژگی شاخص سردار عنوان کرد و گفت: سردار به منظور انسجام رزمندگان بعد از دفاع مقدس نسبت به راه‌اندازی مجمع پیشکسوتان جهاد و شهادت و مؤسسه خیریه ثارالله برای یاری محرومین اقدام کرد.

بقایی ایجاد باغ موزه دفاع مقدس در همدان را یکی دیگر از کارهای ماندگاری سردار خواند و افزود: سردار همدانی تنها متعلق به بچه‌های رزمنده، انقلابی و هیأتی نبود و  با مردم از هر قشری ارتباط خوبی داشت.

وی با اشاره به فرماندهی بی‌نظیر سردار در مواجهه با فتنه ۸۸ گفت: ایشان در آن شرایط سخت صف معاندین و معارضین را از آنهایی که سوال و شبهه داشتند جدا کرد.

فرمانده سپاه ناحیه همدان با اشاره به اینکه راه و روش سردار برای همه درس زندگی است اظهار کرد: «ولایتمداری» یکی از موضوعات مد نظر ایشان بود که همه را نیز به آن فرامی‌خواندند، پس باید در این زمینه رهرو این شهید بزرگ باشیم.

انتهای پیام/۸۹۰۲۶/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول