اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  تهران

دنیای استکبار و صهیونیست بدنبال ایجاد تفرقه میان مسلمانان هستند

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان تهران گفت: دنیای استکبار و صهیونیست مطامع پلید خود را در جهان اسلام جست‌وجو می کنند و به دنبال ایجاد تفرقه میان مسلمین هستند که تمسک به حبل الله و وحدت جهان اسلام می‌تواند خنثی کننده توطئه‌های دشمنان باشد.

دنیای استکبار و صهیونیست بدنبال ایجاد تفرقه میان مسلمانان هستند

به گزارش خبرگزاری فارس از ورامین، حجت الاسلام سید محسن محمودی رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان تهران عصر سه شنبه در جلسه هماهنگی ۱۳ آبان و هفته وحدت، اظهار کرد: هفته وحدت از سرمایه‌های  ارزشمند انقلاب اسلامی است چرا که در شرایطی که دنیای استکبار و صهیونیست مطامع پلید خود را در جهان اسلام جست‌وجو می‌کنند و به دنبال ایجاد تفرقه میان مسلمانان هستند، تمسک به حبل الله و وحدت جهان اسلام می‌تواند خنثی کننده توطئه‌های دشمنان باشد.

وی گفت: در این هفته با هماهنگی دستگاه‌های مختلف  برنامه‌های محتوایی ارزشمندی پیش‌بینی شده که لازم است همه دستگاه‌ها در این رابطه تلاش کنند.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان تهران ادامه داد: یوم الله ۱۳ آبان روز ملی مبارزه با استکبار جهانی در پایان هفته وحدت قرار‌گرفته که باید برای بزرگداشت این روز تاریخی و بزرگ پیش‌بینی‌های لازم انجام گیرد.

حجت الاسلام محمودی ضمن لزوم تبیین و تقویت روحیه استکبار ستیزی ملت ایران، افزود: باید تمامی دستگاه‌ها و مراکز تبلیغی و انقلابی با تولید محتواهای مناسب و راه اندازی هشتک ، فضای مجازی را تحت تأثیر این مناسبت مهم قرار دهند.

وی اضافه کرد : جزئیات برنامه‌های هفته وحدت و ۱۳ آبان در موقع مناسب اطلاع رسانی خواهد شد.

امام جمعه موقت ورامین در پایان ۱۳ آبان امسال را اولین سال بدون حاج قاسم دانست و گفت : قطعاً دنیا پیام ضد استکباری را در ۱۳ آبان برای بار دیگر از ملت ایران خواهد شنید.

انتهای پیام/۶۷۰۳۷/پ/س

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول