اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  فارس

تجهیز ۱۰ خانه ورزش روستایی در فارس

به مناسبت روز روستا و عشایر، کاروان تجهیز خانه‌های ورزش روستایی به سمت ۱۰ روستای استان فارس اعزام شدند.

تجهیز ۱۰ خانه ورزش روستایی در فارس

به گزارش خبرگزاری فارس از شیراز،در این مراسم که صبح امروز برگزار شد، مدیرکل ورزش و جوانان فارس با اشاره به نقش روستا در توسعه کشورها گفت: این اقدام در راستای عدالت  اجتماعی و توجه به ورزش روستائیان و عشایر استان انجام خواهد شد.

عباس حاجی‌زاده با اشاره به برگزاری موفق نخستین دوره رقابت‌های روستاییان و عشایر کشور با نام  جام خوشه چین در سال گذشته به میزبانی  شیراز، اظهار داشت :  برگزاری جام خوشه چین، نوید‌بخش توسعه ورزش در روستاها و توجه هر چه بیشتر به استعدادهای برتر کشور در مناطق روستایی و عشایرنشین بود.

مدیرکل ورزش و جوانان فارس  ادامه داد : با تجهیز این خانه‌های ورزش روستایی و وجود ظرفیت‌های مناسب ، چمن های مصنوعی فوتبال در سطح استان ، ورزش روستایی و عشایر فارس روزهای روشنی را در پیش روی خود خواهد داشت.

این تجهیزات شامل میز تنیس ، فوتبال روی میز و میز شطرنج  جمعاً با اعتباری افزون بر ۱۰۰ میلیون ریال تهیه شده است، برای  ۱۰ روستا از شش شهرستان استان تجهیز و در هفته تربیت بدنی آماده بهره برداری می شود.

روستاهای کوپان شهرستان سرچهان ، کوشک شهرستان بختگان ، کمین ، مبارک آباد شهرستان پاسارگاد‌، سه تلان ، سرمشهد شهرستان کازرون ، لرد خزان شهرستان خفر ، سلطان آباد ، زین آباد سنگی و رکن آباد شهرستان داراب ۱۰ روستای تجهیز شده این طرح هستند.

انتهای پیام/ ن

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول