اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  مرکزی

شناسایی ۳۲۲ مورد جدید ابتلا به کرونا در استان مرکزی

رئیس دانشگاه علوم پزشکی اراک گفت: در ۲۴ ساعت گذشته ۳۲۲ مورد جدید ابتلا به ویروس کرونا در استان مرکزی شناسایی شد.

شناسایی  ۳۲۲ مورد جدید ابتلا به کرونا در استان مرکزی

به گزارش خبرگزاری فارس از اراک به نقل از روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی سید محمد جمالیان اظهار کرد: در ۲۴ ساعت گذشته ۳۲۲ مورد جدید ابتلا به ویروس کرونا در استان مرکزی شناسایی شده و در این مدت  ۱۱ نفر نیز بر اثر این ویروس جان خود را از دست داده‌اند.

وی بیان کرد: از ۳۲۲ مورد جدید شناسایی شده در ۲۴ ساعت گذشته در استان مرکزی، ۴۳ نفر در بیمارستان‌ها بستری شده‌اند که در حال دریافت مراقبت‌های تخصصی و ویژه هستند.

 جمالیان اظهار داشت: استان مرکزی همچنان در شرایط قرمز کرونایی به سر می‌برد و انتظار است برای مقابله با این ویروس و شرایط بحرانی، مردم بیش از پیش به رعایت پروتکل‌های بهداشتی و زدن ماسک توجه کنند.

وی اظهار داشت: مشاهده برخی رفتارهای عادی از سوی مردم در برابر این بیماری جای تاسف دارد و کادر بهداشت و درمان به شدت خسته‌ شده‌اند و بیش از توان خود مایه گذاشته‌اند.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی اراک افزود: کمیته نظارت استانی بر فرآیند اجرای پروتکل‌های بهداشتی باید به زودی فعالیت خود را آغاز کند که در این کمیته ادارات و اصناف و کم کاری‌ها رصد و برخورد لازم صورت می‌گیرد، همچنین با توجه به نزدیکی به فصل سرما ممنوعیت تجمع در پارک‌ها و تفرجگاه‌ها نیز در دستور کار قرار گیرد.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول