اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  هرمزگان

250 برنامه فرهنگی در هفته تربیت بدنی در هرمزگان اجرا می‌شود

مدیرکل ورزش و جوانان هرمزگان از افتتاح و بهره برداری از ۱۶ پروژه ورزشی واجرای ۲۵۰ برنامه ورزشی فرهنگی در هفته تربیت بدنی و ورزشی در استان خبرداد.

250 برنامه فرهنگی در هفته تربیت بدنی در هرمزگان اجرا می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از بندرعباس، محمودرضا امیاری با تاکید براهمیت این هفته به دلیل توسعه و گسترش فرهنگ ورزش در بین آحاد مردم و نقش کلیدی آن در تامین سلامت جسمی و روحی جامعه خواستار توجه جدی برنامه های اجرایی شهرستان در هفته تربیت بدنی و ورزش شد.

وی افزود: در هفته تربیت بدنی و ورزش همه نگاه‌ها به سمت و سوی فعالیت‌ها و عملکرد اداره کل ورزش وجوانان است و ورزش باید الگوی جامعه باشد، البته باید به این باور برسیم که ورزش نقش مهمی در ایجاد سلامت، شور و نشاط در جامعه دارد.

مدیرکل ورزش و جوانان هرمزگان گفت: همه مردم علاقه خاصی به ورزش دارند و هرکسی که در حوزه ورزش فعالیتی انجام می‌دهد، برای مردم است.

امیاری خاطرنشان کرد: در هفته تربیت بدنی و ورزش می‌بایست برنامه‌ها و فعالیت‌های متنوعی متناسب با شرایط کنونی جامعه باید در سطح استان اجرا شود و برای اجرای فعالیت‌ها و اطلاع رسانی فعالیت‌های حوزه ورزشی باید با دستگاه‌های اجرایی که نقش سازنده‌ای دارند با ارتباط و تعامل سازنده از مسیر ورزش در جهت ارتقای سلامتی و نشاط اجتماعی مردم بهره ببریم و مسیر خدمت به مردم را با توان بیشتری ادامه دهیم.

مدیرکل ورزش و جوانان هرمزگان ایجاد کاروان‌های ورزشی، چالش رکوردزنی مجازی، چالش بازی‌های بومی و محلی، چالش طبیعت گردی، چالش میز کار میز ورزش، مسابقات ورزشی مجازی هیئت‌های مختلف ورزشی در حوزه همگانی، رالی خانواده، دوچرخه سواری و اسکیت همگانی، غباررویی گلزار شهدا، دیداربا خانواده شهدا، دیدار با امام جمعه بندرعباس را ازجمله برنامه‌های هفته ورزش در استان هرمزگان برشمرد. 

وی افزود: دیدار جامعه ورزش و جوانان با استاندار و فرمانداران، پیمایش سلامت کارکنان، همایش کوهپیمایی خانواده، همایش پیاده روی پرسنل در پنجه علی، برگزاری دوره‌های آموزشی به صورت مجازی، برگزاری دوره مربیگری درجه 2 و درجه 3، کارگاه تخصصی حرکات اصلاحی، کارگاه توسعه ورزش همگانی برای کارکنان، تجلیل از مربیان، داوران و اساتید ورزشی از جمله دیگر برنامه‌های این هفته است.

انتهای پیام/88055

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول