اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

بین الملل  /  غرب آسیا

توضیح معاون رئیس ستاد الحشد الشعبی درباره اتاق عملیات اربعین حسینی(ع)

معاون رئیس ستاد الحشدالشعبی عراق تصریح کرد که فعالیت اتاق عملیات این سازمان برای مراسم اربعین حسینی(ع) تا بازگشت آخرین زائر از کربلای معلی همچنان ادامه خواهد یافت.

توضیح معاون رئیس ستاد الحشد الشعبی درباره اتاق عملیات اربعین حسینی(ع)

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری فارس، «یاسر حسین» معاون رئیس ستاد الحشد الشعبی عراق، اعلام کرد که اتاق عملیات این سازمان که برای مراسم اربعین حسینی (ع)، تشکیل شده بود، تا بازگشت آخرین زائر از کربلا به کار خود ادامه خواهد داد.

وی در گفت‌وگو با مرکز اطلاع رسانی سازمان الحشد الشعبی، تصریح کرد که این سازمان از اول ماه صفر، برای تامین امنیت زائران اربعین حسینی، تسهیل ورود و خروج آنها در استان کربلا و خدمت به آنها آماده بود و در مراسم امسال یک مسأله دیگر وجود داشت که شیوع کرونا بود از ما خواسته شد تا در این مراسم نقش داشته باشیم و به همین دلیل الحشد الشعبی یک اتاق عملیات برای زیارت اربعین ایجاد کرد و آن را به کلیه تجهیزات فنی و لجستیکی مجهز ساخت.

یاسر حسین افزود: الحشد الشعبی در کلیه مسیرهای زائران برای نظارت و پیگیری دوربین نصب کرد و نیروهای امنیتی و اطلاعاتی الحشد نیز در کلیه مناطق تحت حفاظت خود در استان کربلا مستقر شدند تا در راستای حفظ امنیت، امور را رصد کنند و با هرگونه ناهنجاری احتمالی در چارچوب قانون برخورد کنند.

«صادق الحسینی»، سخنگوی الحشد الشعبی در محور استان دیالی نیز دیروز از موفقیت طرح امنیتی الحشد برای مراسم اربعین حسینی خبر داد و گفت که در این طرح هفت تیپ و پنج هزار نیروی الحشدالشعبی شرکت داشتند تا مانع هرگونه شکاف امنیتی در این مراسم شوند و پیاده روی ده‌ها هزار زائر به سوی کربلای معلی را تسهیل کنند.

وی افزود که این طرح از نظر شمار نیروهای شرکت‌کننده چه از الحشد الشعبی و چه سایر تشکیلات امنیتی بی‌نظیر بود و بخش‌های تحت کنترل الحشد با وجود چالش‌های امنیتی جدی، هیچ نقض و شکاف امنیتی را شاهد نبود.

انتهای پیام/م

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول