اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  کرمان

گازرسانی به 4300 روستای کشور در دست اجراست

مدیرعامل شرکت ملی گاز ایران گفت: گازرسانی به 4 هزار و 300 روستا در دست اجراست.

گازرسانی به 4300 روستای کشور در دست اجراست

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمان، حسن منتظرتربتی عصر امروز در مراسم افتتاح طرح‌های گازرسانی کرمان در ارتباط ویدئوکنفرانسی با رئیس جمهور در شهداد کرمان اظهار داشت: 32 هزار روستا در این دولت از نعمت گاز برحوردار شده‌اند و گازرسانی به 4 هزار و 300 روستا در دست اجرا است.

مدیرعامل شرکت ملی گاز ایران با بیان اینکه امیدواریم تا پایان دولت ۳۵ هزار روستای کشور گازدار شوند، عنوان کرد: در این دولت در هر هفته 50 روستا از نعمت گاز برخوردار شده‌اند.

تربتی با تأکید بر اینکه گازرسانی را در سطح کشور با شتاب دنبال می‌کنیم و تا پایان امسال 5 شهر و 90 روستای کرمان به شبکه گاز متصل می‌شوند‌، گفت: در این دولت تعداد روستاهای گازدار استان کرمان به سه برابر افزایش پیدا کرده است.

منوچهر فلاح مدیرعامل شرکت گاز استان کرمان نیز اظهار کرد: امروز طرح گازرسانی به پنج شهر مشتمل بر 5 هزار و 528 خانوار و 146 روستا مشتمل بر 11 هزار و 198 خانوار و گازرسانی به  150 واحد تولیدی و صنعتی با هزینه‌ای بالغ بر 308 میلیارد تومان افتتاح شد.

وی بیان داشت: همچنین امروز پروژه کلنگ‌زنی گازرسانی به یک شهر و 161 روستا، 199 واحد صنعتی با سرمایه‌گذاری بالغ بر 372 میلیارد تومان انجام خواهد شد.

مدیرعامل شرکت گاز استان کرمان خاطرنشان کرد: ۷۵ درصد استان کرمان از نعمت گاز طبیعی برخوردار هستند.

به گزارش فارس، طرح گازرسانی در شهر شهداد، اندوهجرد، و دهستان سیرچ از توابع بخش شهداد و دهستان جوشان و روستاهای تابع از بخش گلباف با حضور مدیرعامل شرکت گاز کشور و در ارتباط ویدئو کنفرانس با رئیس جمهور با اعتبار بالغ بر 66.7 میلیارد تومان افتتاح شد.

انتهای پیام/80018/ق/و

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول