اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

هنر و رسانه  /  رادیو و تلویزیون

کف زنی خانوادگی سوژه جدید «پرونده مستند»

«پرونده مستند» این هفته به ماجرای باندی پرداخته که با کف زنی شغل موروثی آنهاست و به همین شیوه از اتباع خارجی سرقت می کردند.

کف زنی خانوادگی سوژه جدید «پرونده مستند»

به گزارش خبرنگار رادیو و تلویزیون خبرگزاری فارس، از اوایل امسال تعداد از اتباع کشورهای خارجی با مراجعه به پلیس از سرقت پول‌های خود توسط مأموران قلابی خبر دادند. به‌دنبال اعلام این شکایت‌ها بلافاصله کارآگاهان پلیس وارد عمل شدند.

با شروع تحقیقات مشخص شد عده‌ای با معرفی خود به‌عنوان مأمور به بهانه اینکه مظنون قاچاق همراه دارد از آنها سرقت می‌کردند. در ادامه این باند در مخفیگاهشان در البرز شناسایی و بازداشت شدند.

طبق اعلام پلیس متهمان پرونده تبحر خاصی در صحبت کردن به چند زبان خارجی از جمله ترکی استانبولی و عربی داشته و کف زنی شغل موروثی آنهاست.

گفت‌وگو با شاکیان  و متهمان پرونده، هشدارهای پلیسی سردار علیرضا لطفی رییس پلیس آگاهی پایتخت و گفت و گو با روانشناس از بخش های برنامه امشب «پرونده مستند» است.

مجموعه برنامه «پرونده مستند» به منظور آگاه ‍‌‌‌سازی جامعه و شناخت بیشتر مردم درخصوص جرائم مختلف به بررسی پرونده های مهم پلیسی با حضور شخص متهم، کارشناس و... می پردازد. این برنامه یکشنبه‌ها ساعت 22:30 و دوشنبه ها ساعت 10:30 از شبکه مستند روی آنتن می‌رود.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول