اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

بین الملل  /  غرب آسیا

نماینده عراقی: آمریکا در پی تقویت حضور نظامی در عراق است

یک نماینده فراکسیون الصادقون عراق از برنامه‌ریزی و توطئه آمریکا برای تقویت حضورش در خاک این کشور خبر داد.

نماینده عراقی: آمریکا  در پی تقویت حضور نظامی در عراق است

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری فارس، «ثامر ذبیان» نماینده فراکسیون پارلمانی «الصادقون» درباره قصد آمریکا مبنی بر افزایش شمار نیروهایش در داخل عراق طی مدت آتی هشدار داد.

وی طی بیانیه‌ای که نسخه‌ای از آن در پایگاه خبری «المستقله» منتشر شد، تصریح کرد: نیروهای سیاسی باید موضع خود مبنی بر رد هرگونه حضور آمریکا در عراق که اخیرا در سطح نظامی، مدنی، فعالان و سازمان‌های جامعه مدنی در حال افزایش است را تقویت کنند.

این نماینده عراقی بر ضرورت همبستگی و اتحاد گروه‌های سیاسی ملی برای جلوگیری از توطئه‌چینی‌های شوم آمریکایی میان طیف‌های مختلف جامعه عراق تاکید کرد.

بیش از ده روز است که جنجالی رسانه‌ای و سیاسی بر سر احتمال بسته شدن سفارت آمریکا در بغداد به راه افتاده است. امری که با هدف اعمال فشار بر دولت عراق برای کنترل احساسات ضد‌آمریکایی در این کشور و توجیه هرگونه حمله احتمالی آمریکایی‌ها به مقرهای سازمان «الحشد الشعبی» و مقاومت در راستای منافع انتخاباتی «دونالد ترامپ» رئیس‌جمهور ایالات متحده کلید زده شد. 

حال در این میان این نماینده عراقی از قصد واشنگتن برای تقویت حضور نظامی خود در عراق به بهانه تامین امنیت نیروهایش خبر می‌دهد.

انتهای پیام/م

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول