اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  چهارمحال و بختیاری

زمان تکمیل زیرساخت‌های راه‌آهن شهرکرد _سفید دشت از 48 ماه به 12 ماه کاهش یافت

نماینده مردم شهرکرد، بن و سامان در مجلس گفت: با پیگیری‌هایی که توسط استاندار و نمایندگان مردم صورت گرفت زمان تکمیل زیرساخت‌های پروژه راه‌آهن شهرکرد سفیددشت از 48 ماه به 12 ماه کاهش پیدا کرد.

زمان تکمیل زیرساخت‌های راه‌آهن شهرکرد _سفید دشت از 48 ماه به 12 ماه کاهش یافت

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرکرد، احمد راستینه در حاشیه بازدید از روند کار پروژه راه‌آهن شهرکرد سفید دشت گفت: امروز پیرو پیگیری‌هایی که در گذشته برای تکمیل این پروژه انجام شده بود مجموع نمایندگان استان مصر به بازدید از روند اجرای این پروژه به همراه استاندار چهارمحال و بختیاری شدند.

نماینده مردم شهرکرد، بن و سامان در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: خوشبختانه این پروژه به همت مسؤولان استانی کاملا فعال و بالغ بر 450 میلیارد تومان تامین اعتبار شده است و برای اتمام آن 650 میلیارد تومان دیگر اعتبار مورد نیاز است.

وی اضافه کرد: در حال حاضر این پروژه 33 درصد پیشرفت فیزیکی دارد و قرار بر این بود که در یک بازه زمانی 48 ماهه زیرساخت آن به اتمام برسد که معتقدیم زمان زیادی بود و برنامه باید تغییر کند.

راستینه تصریح کرد: با پیگیری‌هایی که توسط استاندار و نمایندگان مردم صورت گرفت زمان تکمیل زیرساخت‌های این پروژه از 48 ماه به 12 ماه کاهش پیدا کرد و به لطف خدا در حال حاضر همه فازهای این پروژه فعال است و امیدواریم تا خرداد سال آینده زیرساخت‌های این پروژه تکمیل شود و تا سال بعد از آن کل پروژه به بهره‌برداری برسد.

وی افزود: در راه احداث این پروژه 8 تونل وجود دارد و تعدادی ایستگاه مسافر و ایستگاه باری باید ایجاد شود که با توجه به مطالبات مردم شهرکرد یک ایستگاه مسافری در شهرکرد ایجاد خواهد شد و ایستگاه باری این پروژه در منطقه ویژه اقتصادی فرخشهر برنامه‌ریزی شده است که به مبادلات و انتقال اقلام زیرساختی کمک شایانی خواهد داشت.

نماینده مردم شهرکرد، بن و سامان در مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: در این 5 ماه اخیر پیگیری‌های مجموعه استانداری و نمایندگان برای تکمیل پروژه‌های زمین مانده اتفاق افتاد و خوشبختانه منجر به تامین اعتبار 450 میلیارد تومانی شد که امیدواریم تا دو سال دیگر این پروژه به طور کامل به بهره‌برداری برسد.

انتهای پیام/68033

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول