اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  خراسان شمالی

تولید روزانه بیش از یک میلیون ماسک توسط مددجویان کمیته امداد کشور

رئیس کمیته امداد کشور گفت: مددجویان این نهاد در طرح‌های اشتغال ایجادشده، همزمان با شیوع کرونا اقدام به تولید ماسک کردند که هم‌اکنون روزانه بیش از یک‌میلیون ماسک توسط این افراد در کشور تولید و به دانشگاه‌های علوم پزشکی تحویل می‌شود.

تولید روزانه بیش از یک میلیون ماسک توسط مددجویان کمیته امداد کشور

به گزارش خبرگزاری فارس از بجنورد مرتضی بختیاری ظهر امروز در آیین کلنگ زنی ساختمان اداری کمیته امداد خراسان شمالی اظهار کرد: براساس مصوبه هیات امنای کمیته امداد از مجموع املاک و اراضی مازاد کمیته امداد کشور ۳۰ درصد آن به ساخت‌وساز اداری و ۷۰ درصد آن نیز برای احداث منازل محرومان و نیازمندان مصروف می‌شود.

وی افزود: ساخت‌وسازهای اداری در اولویت کمیته امداد قرار ندارد اما به دلیل افزایش مبالغ ساختمان‌های استیجاری این مجموعه در استان‌های مختلف و فشار مالی به کمیته امداد تلاش می‌کنیم تا با حداقل هزینه‌ها ساخت‌وسازهای مناسبی انجام شود.

رئیس کمیته امداد امام خمینی همچنین با تأکید بر لزوم جبران افزایش قیمت کالاهای سفره‌های نیازمندان تصریح کرد: تلاش اقتصادی خوبی در مجلس انجام‌شده تا نیازمندان تحت پوشش خدماتی قرار گیرند و کمک‌هایی برای آنان در سال جای و ۱۴۰۰ انجام شود.

بختیاری همچنین با تأکید بر حمایت از نیازمندان همچون سالمندان در هنگام شیوع کرونا افزود: در کنار حمایت‌های انجام‌شده، مددجویان کمیته امداد نیز در شغل‌های ایجادشده روزانه بالغ‌بر ۱ میلیون ماسک تولید و تحویل دانشگاه‌های علوم پزشکی کشور می‌دهند تا در این موضوع نیز هم درد تمامی مردم کشور باشند.

 

 

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول