اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  گلستان

ضرورت تبیین جنایات استکباری با ظرفیت هنر برای نسل جدید/ تجمع استکبارستیزی 13 آبان در گرگان برگزار می‌شود

استاندار گلستان با اشاره به اینکه برنامه‌های 13 آبان به‌صورت سلامت‌محور برگزار می‌شود بر ضرورت تبیین جنایات استکباری با استفاده از ظرفیت هنر برای نسل جدید تاکید کرد.

ضرورت تبیین جنایات استکباری با ظرفیت هنر برای نسل جدید/ تجمع استکبارستیزی 13 آبان در گرگان برگزار می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان، هادی حق‌شناس صبح امروز در نشست هم‌اندیشی و برنامه‌ریزی ایام الله 13 آبان که به صورت ویدئو کنفرانس در استانداری گلستان برگزار شد، اظهار کرد: باید کارگروهی شکل بگیرد و برنامه‌های 13 آبان را که امروز مصوب شدند تا برگزاری باشکوه آن به دقت پیگیری کند.

وی انسجام و همکاری همه جانبه در برنامه‌های ملی و مذهبی را ضرورتی مهم خواند و افزود: برنامه‌های مقاله‌نویسی، کرسی‌های آزاداندیشی، تولید اثرات هنری، مسابقات نقاشی و تجلیل از خانواده دانش آموزان شهید و همایش مجازی دانش آموزان از جمله برنامه‌هاست.
استاندار گلستان بیان کرد: معلمان مدارس قرار است قبل از شروع کلاس‌ها به مدت پنج دقیقه درباره جنایت‌های استکبار برای دانش آموزان صحبت کنند تا نسل جدید با مقوله استکبارستیزی بیشتر آشنا شود.

 

حق‌شناس گفت: ناوگان شهری از نماد مبارزه با غرب و نصب عکس شهید سلیمانی بر روی ناوگان درون‌شهری استفاده می‌کنند.

وی افزود: هر فرمانداری به تناسب ظرفیتی که دارد هر کدام از برنامه‌های یوم الله 13 آبان را اجرا خواهد کرد تمامی سربرگ‌های اداری تا 13 آبان مزین به آیه 29 سوره فتح «محمد رسول‌الله» خواهد شد.
وی استفاده از ظرفیت هنرمندان را برای نمایش خلق و خوی استکباری به نسل جدید مهم خواند و گفت: باید به شکل هنرمندانه و با استفاده از جنبه‌های هنری جنایت‌های آمریکا را برای جامعه تبیین کرد.

استاندار گلستان با اشاره به اینکه مقالات زیادی درباره جنایت‌های آمریکا به رشته تحریر در آمده است، گفت: باید به بیان زیبا و شیوا به نسل جوان فرهنگ استکبارستیزی انتقال داده شود.

حق‌شناس با بیان اینکه مکان تجمع استکبارستیزی در روز 13 آبان متعاقبا اعلام می‌شود، افزود: مراسم تجمع 13 آبان ساعت 10 صبح در گرگان برگزار خواهد شد.

وی نقش رسانه‌ها، فضای مجازی و شبکه‌های اجتماعی را در تبیین فرهنگ استکبارستیزی مهم خواند و ابراز کرد: همه اقشار نسبت به استکبارستیزی وحدت حداکثری دارند که این مهم همواره باید مورد تاکید باشد.

استاندار گلستان ادامه داد: کارگروه تعیین شده باید جلسه‌ای با رسانه‌های شناسنامه‌دار برگزار کند و تا یک ماه آینده نسبت به محتوای هفته وحدت و 13 آبان اقدامات جدی شود.

حق‌شناس گفت: از ابتدای آبان همه روابط عمومی‌های ادارات استان مکلف هستند محتوای تولید شده را در ادارات استفاده کنند.
وی بر لزوم برگزاری نمایشگاه‌های استکبارستیزی با رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی تاکید کرد و گفت: مسابقات شعر، کاریکاتور، عکس و فیلم با همکاری دستگاه‌های اجرایی برگزار شود که تهیه جوایز آن به عهده استانداری است.
انتهای پیام/83001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول