اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  ایلام

جذب بیش از 2 هزار کارورز از طریق سامانه کارورزی در ایلام

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی ایلام، گفت: از زمان اجرای طرح کارورزی فارغ‌التحصیلان دانشگاهی تاکنون 2 هزار و 351 قرارداد بین واحدهای پذیرنده و کارورزان منعقد شده است.

جذب بیش از 2 هزار کارورز از طریق سامانه کارورزی در ایلام

شکرالله شیرخانی مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی ایلام صبح امروز در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در ایلام، گفت: از زمان اجرای طرح کارورزی فارغ‌التحصیلان دانشگاهی تاکنون 2 هزار و 351 قرارداد بین واحدهای پذیرنده و کارورزان منعقد شده است.

وی افزود: این افراد پس از اتمام دوره کارورزی که مدت سه ماه است، با صلاحدید کارفرما می‌توانند جذب بنگاه شود و کارفرما مشمول طرح بخشودگی ۲۰ درصد از سهم بیمه تامین اجتماعی به مدت دو سال خواهد شد.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی ایلام، بیان داشت: در صورت جذب کارورز در این مدت اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی تا ۲ سال، ۲۳ درصد سهم کارفرما را به تامین اجتماعی پرداخت می‌کند.

شیرخانی ادامه داد: سامانه اجرای دوره کارورزی فارغ‌التحصیلان دانشگاهی برای کارورزان و واحدهای پذیرنده کارورزان فعال است و می‌توانند آمادگی خود را از این طریق اعلام کنند.

وی  تصریح کرد: هدف از اجرای این طرح افزایش قابلیت جذب و اشتغال دانش آموختگان از طریق انتقال مهارت و تجربه در محیط کار، کاهش هزینه‌های استخدام نیروی جدید برای کارفرما و ارتقاء سطح سرمایه کارگاه‌های فعال بخش خصوصی است.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی ایلام، افزود: شرایط برای ثبت نام در این سامانه داشتن سن بالای ۲۰ سال تا ۳۵ سال، مدرک تحصیلی لیسانس به بالا و در دو سال اخیر کمتر از شش ماه سابقه بیمه داشته باشند.

انتهای پیام/ 970821

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول