اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  تهران

شهرداری ورامین مغلوب سپاهان اصفهان شد

شهرداری ورامین در غیاب بازیکنان کرونایی و تاثیرگذارخود در سالن شهید گل‌عباسی ورامین در یک بازی جذاب و نفس گیر بازی را ۳ بر ۲ به تیم سپاهان اصفهان واگذار کرد.

شهرداری ورامین مغلوب سپاهان اصفهان شد

به گزارش خبرگزاری فارس از ورامین، عصر امروز یکشنبه، از سری مسابقات لیگ برتر والیبال کشور جام سردار دل‌ها شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی در هفته ششم دو تیم شهرداری ورامین و فولاد مبارکه سپاهان به مصاف یکدیگر رفتند.

در ست اول دو تیم تا امتیازات میانی پایاپای پیش رفتند اما شهرداری ورامین توانست با ایجاد یک فاصله چند امتیازی از حریف خود پیش بیافتد و با برد ۲۵ بر ۲۱ پیروز از زمین خارج شود.

در ست دوم تیم فولاد مبارکه سپاهان با ایجاد یک فاصله چند امتیازی توانست حاشیه امنی ایجاد کند و با نتیجه ۲۵ بر ۱۷ دست دوم را از آنِ خود کند.

در ست سوم فولاد مبارکه سپاهان با استفاده‌ از توپ‌های برگشتی، دفاع روی تور و همچنین خطاهای فردی تیم مقابل توانست فاصله‌ای چند امتیازی ایجاد و با حفظ این فاصله، در دست سوم با امتیاز ۲۵ بر ۱۹ بر تیم شهرداری ورامین غلبه کند.

شاگردان تابش‌نژاد در ست چهارم عملکرد بهتری از خود نشان دادند و با استفاده از توپ‌های برگشتی فاصله‌ای چند امتیازی از امتیازات آغازین ایجاد کردند و توانستند با نتیجه ۲۵ بر ۱۷ برنده دست چهارم شود و بازی را به دست پنجم بکشند.

در ست پایانی شاگردان رحمان محمدی راد که درگیر ویروس کرونا شده و در قرنطینه خانگی به سر می‌برد توانستند با بازی بی نقص و حساب شده در ست پنجم پیروز میدان شوند و در مجموع بازی را پیروز شوند.

انتهای پیام/۶۷۰۳۷

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول