اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  قزوین

هشدار مدیریت بحران استان قزوین در خصوص بارندگی‌ها/ احتمال سیلاب، آبگرفتگی معابر و برخورد صاعقه وجود دارد

مدیرکل مدیریت بحران استانداری قزوین گفت: با توجه به بارش باران و تگرگ در روزی های آینده، احتمال لغزندگی جاده‌ها، آبگرفتگی معابر عمومی، جاری شدن رواناب، سیلابی شدن مسیل‌ها و رودخانه‌ها، اصابت صاعقه در بعضی از مناطق استان وجود دارد.

هشدار مدیریت بحران استان قزوین در خصوص بارندگی‌ها/ احتمال سیلاب، آبگرفتگی معابر و برخورد صاعقه وجود دارد

به گزارش خبرگزاری فارس از قزوین، قدرت الله مهدیخانی، مدیرکل مدیریت بحران استانداری قزوین اظهار داشت: از روز یکشنبه بعد از ظهر تا بامداد روز چهارشنبه احتمال بارش باران به همراه رعد و برق، وزش باد لحظه‌ای و تگرگ همرا با کاهش دما وجود دارد.

وی افزود: در این شرایط احتمال لغزندگی جاده‌ها، آبگرفتگی معابر عمومی، جاری شدن رواناب، سیلابی شدن مسیل‌ها و رودخانه‌ها، اصابت صاعقه در بعضی از مناطق استان وجود دارد.

مهدیخانی نسبت به این مخاطرات هشدار داد و گفت: از مردم عزیر استان می‌خواهیم، سفرهای غیرضرور را لغو کرده، در حاشیه و مسیل رودخانه‌ها اتراق نداشته باشند و در صورت لزوم نیز حتماً موارد ایمنی متناسب را رعایت کنند.

وی افزود: هشدارهای لازم برای دستگاههای عضو ستاد پیشگیری، مقابله و فرماندهی عملیات پاسخ به بحران استان نیز صادر شده است.

مدیرکل مدیریت بحران استانداری قزوین گفت: هم استانی‌ها احتیاط در رانندگی و تردد در جاده‌ها (با توجه به اولین بارش پائیزه) واجتناب از حضور در فضای باز بویژه مناطق مرتفع را دستور کار خود قرار دهند.

 وی با اعلام هشدار به دامداران و کشاورزان عنوان کرد: دامداران از چرای دام در مناطق مرتفع و حاشیه رودخانه‌ها خودداری کنند و کشاورزان تمهیدات لازم را در مراقبت از محصولات کشاورزی و باغداری، گلخانه‌ای، مرغداری و ...داشته باشند.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول