اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  گیلان

تولید و خدمت بسیجیان دختر سنگر برای کودکان نیازمند

بسیجیان پایگاه حضرت زکیه روستای کنسستان بخش سنگر در اقدامی جالب اقدام به تولید لباس برای کودکان خانواده‌های نیازمندان کردند تا علاوه بر تولید، به مردم نیز خدمت کرده باشند.

تولید و خدمت بسیجیان دختر سنگر برای کودکان نیازمند

به گزارش خبرگزاری فارس از رشت، گروه‌های جهادی این روزها برای کمک و خدمت‌رسانی به افراد آسیب‌پذیر، دست از پای نکشیده و با اتخاذ نوآوری و شیوه‌های جدید خدمت‌رسانی، کمک‌حال افراد کم برخوردار و نیازمند در این روزهایی شده‌اند که عدم ثبات اقتصادی بیش از هر چیزی خانواده‌های آسیب‌پذیر را دچار مشکل کرده است.

دراین‌بین، یکی از پایگاه‌های سنگر به رهبری فرماندهی پایگاه و با حضور چند تن از بسیجیان محل به‌صورت جهادی به تولید لباس نوزاد پرداخته تا به سهم خود از دوش خانواده‌های کم برخورداری که برای تأمین مایحتاج نوزاد خود دچار مشکل‌اند، باری بردارند.

به سراغ این پایگاه رفتیم تا از نزدیک باهمت، عزم و اراده خواهران بسیج پایگاه حضرت زکیه روستای کنسستان بخش سنگر آشنا شویم، پایگاهی که به‌جای گله‌مندی از نبود امکانات، آستین‌ها را بالا زده و خودشان به سراغ حل مشکل رفتند تا به سهم خود، خالصانه و بی‌ادعا خدمتی کنند به خلق، برای رضای خالق.

سیده زهرا خیرخواهی، فرمانده پایگاه حضرت زکیه روستای کنسستان بخش سنگر است که از اراده خواهران بسیجی این پایگاه باوجود داشتن مشکلات زیاد برای ما سخن می‌گوید، او معتقد است هرکسی به سهم خود باید برای انقلاب قدم بردارد، کسانی که بدون امکانات کارهای بزرگ می‌کنند شایسته تقدیرند نه آدم‌هایی که به میزان امکانات قدمی برمی‌دارند.

به اعتقاد وی، این‌گونه، هم به وظیفه تولید اهتمام ورزیده‌ایم هم برای رفع مشکل عده‌ای، خدمتی کرده‌ایم، باشد که خدای بزرگ این جهاد ما را بپذیرد.این بسیجی جهادگر می‌گوید، وقتی خانواده‌هایی را می‌دیدیم که باوجود فقر و مشکلات اقتصادی فرزند آوری می‌کنند تصمیم گرفتیم به سهم خود باری از مشکلات آن‌ها برداریم و گره‌ای از کار آن‌ها بازکنیم و در این راه لباس‌هایی برای کودکان تولید می‌شود.

فرمانده پایگاه حضرت زکیه روستای کنسستان بخش سنگر می‌گوید پارچه‌هایی که با آن‌ها لباس کودک دوخته می‌شود توسط خیرین تهیه و به پایگاه بسیج خواهران سنگر داده می‌شود که تعدادی از بسیجیان این منطقه، لباس‌های کودک را در کارگاه‌های کوچک خانه خود تولید می‌کنند که در مرحله اول سعی بر آن است تا لباس‌های تولیدشده در روستاهای سنگر و بین افراد واجد شرایط توزیع شود.

با دیدن حال و هوای این جهادگران بسیجی به یاد سخنان شهید پرافتخار ایران اسلامی سردار حسن طهرانی مقدم افتادیم که فرمود تنها «آدم‌های ضعیف به‌اندازه امکاناتشان کار می‌کنند» اینجا آدم‌های قدرتمندی را دیدم که بدون امکانات، گام در مسیر جهاد برداشتند تا گرهی از خلق بازکننده راهگشای مسیر انسانیت باشد که بیاموزیم برای انجام کارهای بزرگ اراده کنیم.

گزارش از: محدثه فردی

انتهای پیام/۸۴۰۰۸

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول