اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

هنر و رسانه  /  سینما و تئاتر

آغاز پویش‌های اربعینی سازمان «اوج» + تصاویر

پویش‌های اربعینی سازمان هنری رسانه‌ای «اوج» در آستانه فرارسیدن اربعین حسینی آغاز شد.

آغاز پویش‌های اربعینی سازمان «اوج» + تصاویر

به گزارش خبرگزاری فارس، در آستانه فرارسیدن اربعین حسینی و در پی ممانعت از حضور زائرین در مراسم پیاده روی با دستور ستاد ملی کرونا، پویش اربعینی سازمان اوج در سراسر کشور آغاز به کار کرد.  

 

 

این پویش در ۳ بخش «موکب خدمت»، «برسان سلام ما را» و «به تواز دور سلام» آثار و محصولات خود را برای عاشقان حسینی و جاماندگان زیارت کربلا ارائه می‌کند. 

در پویش «موکب خدمت» به موضوع خدمت رسانی به محرومان، ترویج فرهنگ مساوات و کمک به خانواده‌های درگیر کرونا با تولید و پخش آثاری همچون تیزر، فیلم کوتاه، فیلم داستانی به همراه پوستر و بیلبوردهای شهری خواهد پرداخت. 

 

 

پویش «برسان سلام ما را» نیز با طراحی و تولید اپلیکیشن و سایت «نایب الزیاره» این امکان را برای جاماندگان‌از زیارت اربعین فراهم می‌کند که با ثبت نام و درخواست از طریف درگاه‌های ارتباطی یک عراقی به جای آنها نایب‌الزیاره شود و عراقی‌ها نیز با تایید نایب الزیاره‌ای آن جامانده، به جای او به پیاده‌روی اربعین و زیارت کربلا می‌پردازد.

در این بخش علاوه بر طراحی و نصب پوستر و بیلبوردهای شهری، آثار و محصولات بین‌المللی نیز برای سایر کشورها تولید و پخش می‌شود.

پویش «به تو از دور سلام» نیز به جاماندگان کرونایی مراسم اربعین اختصاص دارد که در این پویش نیز با تولید و پخش آثاری از جمله تیزر، فیلم کوتاه، نماهنگ، فیلم داستانی، پوستر و بیلبوردهای شهری، بیماران جامانده از زیارت اربعین را همراهی خواهد کرد. 

 

 

سازمان هنری رسانه ای اوج، بعد از دیوارنگاره اربعینی میدان ولیعصر با تصویر شهدای مقاومت (حاج قاسم سلیمانی و ابومهدی مهندس) و اجرای نمایش بزرگ میدانی «محشر» در پارک ارم این بار به سراغ پویش اربعینی خود رفته است.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول