اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  آذربایجان شرقی

هشدار درباره ناامنی فرهنگی ناشی از سرمستی ثروت

نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی گفت: در موضوع امنیت نباید به امنیت جانی محدود شویم و همان طور که رهبر معظم انقلاب در بیانات خود تاکید فرموده اند، ناامنی فرهنگی ناشی از سرمستی ثروت و مواد دیگر از مسائلی است که باید پلیس با آن مقابله و برخورد جدی داشته باشد.

هشدار درباره ناامنی فرهنگی ناشی از سرمستی ثروت

حجت الاسلام والمسلمین سیدمحمدعلی آل هاشم امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در تبریز با تبریک هفته نیروی انتظامی به حافظان نظم و امنیت در جامعه، فلسفه وجودی پلیس را در هر کشوری ایجاد کننده نظم و امنیت دانست و  اظهار داشت: نیروی انتظامی در مسئولیت ایجاد امنیت مظهر حاکمیت جمهوری اسلامی است چرا که ایجاد امنیت در جامعه از وظایف جمهوری اسلامی است و مظهر این امینت و عامل وسط میدان؛ نیروی انتظامی است.

امام جمعه تبریز با تاکید بر عمل مقتدرانه و قاطعانه این نیرو اضافه کرد: در موضوع امنیت نباید به امنیت جانی محدود شویم و همان طور که رهبر معظم انقلاب در بیانات خود تاکید فرموده اند، ناامنی فرهنگی ناشی از سرمستی ثروت و مواد دیگر از مسائلی است که باید پلیس با آن مقابله و برخورد جدی داشته باشد.

وی با بیان اینکه براساس فرمایش معصوم علیه اسلام؛ امنیت، عدالت و آسایش از نیازهای جامعه بشری است، گفت: امنیت از نیازهای اولیه توده مردم است و بدون فصل امنیت نه خوراکی لذت بخش است و نه در خانواده ای انس ایجاد می شود و نه شغل و درآمدی فایده می دهد.

نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی لازمه اقتدار در جامعه را تحقق امنیت دانست و ادامه داد: قدرت یافتن نیروی انتظامی علاوه بر ایمان راسخ به هدف، ارتقای فناوری و آموزش های مهارتی به پشتوانه زیر ساخت های قانونی است.

امام جمعه تبریز ادامه داد: نیروی انتظامی در چارچوبی که قانون برای آن معین می کند، بعنوان سرپنجه عدالت باید قوی باشد و همان طوریکه مقام معظم رهبری در بیاناتشان به مجلس شورای اسلامی و نمایندگان مردم فرموده اند؛ قوه قضاییه و دستگاه انتظامی برای مقابله با فساد و ثروت های بادآورده نباید دچار کمبود قانون باشند و اسرع وقت باید برایشان قوانین لازم فراهم کنند.

انتهای پیام/60027

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول