اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  فارس

سالها است پیگیر تاسیس آکادمی تیم قشقایی هستیم

مالک باشگاه قشقایی گفت:از سالها پیش قصد داشتیم یک آکادمی و استادیوم کوچک اختصاصی برای باشگاه تاسیس کنیم و امیدواریم اکنون که به نتایج روشنی رسیده‌ایم ، ما را در پیچ و تاب بروکراسی اداری اذیت نکنند.

سالها است پیگیر تاسیس آکادمی تیم قشقایی هستیم

به گزارش خبرگزاری فارس از شیراز،  نجف پور در جمع خبرنگاران با بیان این که برای موفقیت فوتبال فارس و شیراز راهی جز ازخودگذشتگی نداریم، افزود : باید دست به دست هم بدهیم، چشممان را به روی کاستی‌ها ببندیم تا حسرت فوتبال دوستان این شهر به پایان برسد.

وی با بیان اینکه امیدوارم در طی فصل پیش رو، رویکرد جدیدی در باشگاه قشقایی ایجاد کنیم و نشست‌های بیشتری با اصحاب رسانه داشته باشیم، افزود: بدون شک صحبت‌های مطرح شده در این جلسات، می تواند کمک های زیادی به این مجموعه که دوست دارد برنامه محور حرکت کند، خواهد رساند و رسانه ها تاثیر بسیار زیادی در رشد تیم ها و بازیکنان دارند اما باشگاه قشقایی تا به حال از این عنصر مهم، غافل و محروم بوده است.

نجف پور از رویکرد باشگاهش در مبحث بومی‌گرایی دفاع کرد و گفت : در ۷ سال گذشته، ۹۰ درصد کادر فنی و بازیکنانمان را از نیروهای فارسی انتخاب کرده ایم چون به استعدادهای شهر و استانمان باور داریم؛ اکنون هم اگر آقای هرمزی را از خوزستان آورده ایم، به این دلیل است که ایشان از دوران نوجوانی در شیراز زندگی می کنند و شناخت کاملی از فوتبال این شهر دارند؛ بنده با تحقیق کامل ایشان را آورده ام اما امیدوارم که در عمل هم شایستگی خود را اثبات کنند.

مالک باشگاه قشقایی با بیان اینکه حدود ۱۵ سال پیش یعنی چند سال قبل از تاسیس باشگاه، ما درصدد بودیم که یک آکادمی و  استادیوم کوچک اختصاصی برای باشگاه داشته باشیم، افزود: درخواست را ارائه دادیم و از زمان تاسیس باشگاه هم مستقیم با تمام مسئولان مربوطه از طریق قانونی درخواست کردیم که می خواهیم سرمایه‌گذاری کنیم و نیاز به تسهیلاتی غیرمالی داریم که باشگاه به زیرساخت خوبی دست پیدا کند.

وی بیان کرد: امیدواریم امسال بالاخره این موضوع به نتیجه برسد و ما را در پیچ و  تاب بروکراسی اداری اذیت نکنند تا بتوانیم این ورزشگاه اختصاصی را داشته باشیم.

نچف پور خاطرنشان کرد: در مورد زمین حافظه و پارس هم به نظر می رسد مدیرکل  ورزش استان باید تدبیری بیاندیشد که هر دو زمین را به صورت همزمان از دست ندهیم، باید یکی از این زمین‌ها اجازه استفاده داشته باشد، چون اگر هر دو زمین همزمان زیر کشت بروند،  هم ما و هم تیم همشهری ما دچار  مشکل خواهیم شد.

مالک باشگاه قشقایی گفت : این تیم در وهله  اول متعلق به شیراز است و  من خواهش دارم شیرازی‌های عزیز هم بیایند به این تیم بپیوندند حتی سهام‌دار این باشگاه بشوند و گوشه‌ای از این پازل را تکمیل کنند.

وی افزود: نه فقط شیراز، بلکه قشقایی متعلق به کل استان است، پس درب این باشگاه به روی همه باز است و می خواهیم از تمام ظرفیت ها و توانایی ها استفاده ‌کنیم.

انتهای پیام/ س

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول