اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  زنجان

مخزن سد تهم 65 درصد پر است

مدیر عامل شرکت آب منطقه‌ای استان زنجان با اشاره به اینکه درصد پر بودن سد تهم در سال‌گذشته در مهر‌ماه 67 درصد بوده است، گفت: این میزان در سال‌جاری به 65 درصد رسیده است.

مخزن سد تهم 65 درصد پر است

اسماعیل افشاری امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در زنجان اظهار کرد: رصد وضعیت سدهای استان زنجان به صورت مستمر انجام می‌شود.
مدیر عامل شرکت آب منطقه‌ای استان زنجان با اشاره به اینکه درصد پر بودن سد تهم در سال‌گذشته در مهر‌ماه 67 درصد بوده است، ادامه داد: این میزان در سال‌جاری به 65 درصد رسیده است.
وی با اشاره به اینکه درصد پر بودن سد گلابر در سال‌گذشته در مهر‌ماه 57 درصد بوده است، ادامه داد: این میزان در سال‌جاری به 62 درصد رسیده است.
افشاری با بیان اینکه درصد پر بودن سد کینه ورس در سال‌جاری 89 درصد شده است، بیان کرد: این میزان در سال‌گذشته در مهر‌ماه 90 درصد بوده است.
مدیر عامل شرکت آب منطقه‌ای استان زنجان با بیان اینکه درصد پر بودن سد تالوار در سال‌گذشته 25 درصد بوده است، ادامه داد: این میزان در سال‌جاری به 23 درصد رسیده است.
وی با اشاره به اینکه حجم مخزن سد تهم در سال‌جاری 55 میلیون مترمکعب است، خاطر نشان کرد: این حجم در سال گذشته 56 میلیون مترمکعب بوده که نشان از کاهش 2 درصدی حجم آب این سد در طی یک سال دارد.
افشاری با اشاره به اینکه حجم مخزن سد گلابر در سال گذشته 65 میلیون مترمکعب بوده که نشان از افزایش 10 درصدی حجم سد در طی یک سال دارد، افزود: حجم مخزن سد گلابر 72.5 میلیون مترمکعب شده است.
مدیر عامل شرکت آب منطقه‌ای استان زنجان با اشاره به پر بودن حجم مخزن سد کینه ورس به میزان 14 میلیون و 200 هزار مترمکعب ادامه داد: این حجم در سال گذشته 14 میلیون و 300 هزار مترمکعب بوده که نشان از کاهش یک درصدی حجم سد در طی یک سال گذشته دارد.
وی با اشاره به اینکه حجم مخزن سد تالوار 117 میلیون مترمکعب است، گفت: این حجم در سال گذشته 126 میلیون مترمکعب بوده که نشان از کاهش 7 درصدی حجم سد دارد.
افشاری افزود: درصد تغییر خروجی آب در سال‌جاری نسبت به سال گذشته در سد تهم 23 درصد، گلابر 93 درصد، کینه ورس 14 درصد و تالوار 81 درصد افزایش داشته است.
مدیر عامل شرکت آب منطقه‌ای استان زنجان با اشاره به اینکه درصد تغییر ورودی آب در سال‌جاری نسبت به سال گذشته در سد تهم 100 درصد کاهش و سد گلابر 50 درصد و کینه ورس 233 درصد افزایش داشته است، عنوان کرد: ورودی سد تالوار نسبت به سال گذشته بدون تغییر بوده است.
انتهای پیام/73009/ق

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول