اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  چهارمحال و بختیاری

پرونده خرید تضمینی گندم در استان بسته شد/ پرداخت 100 درصدی مطالبات گندم‌کاران

مدیر شعب بانک کشاورزی استان چهارمحال و بختیاری گفت: صد درصد بهای گندم خریداری شده به حساب کشاورزان گندم‌کار استان واریز شد.

پرونده خرید تضمینی گندم در استان بسته شد/ پرداخت 100 درصدی مطالبات گندم‌کاران

هوشنگ طاهری میرقائد امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شهرکرد، گفت: صد درصد بهای گندم خریداری شده به حساب کشاورزان گندم‌کار چهارمحال و بختیاری واریز شد.

مدیر شعب بانک کشاورزی استان چهارمحال و بختیاری افزود: مبلغ  842 میلیارد ریال، توسط شعب بانک کشاورزی به حساب کشاورزان گندم‌کار استان  واریز شد که این مبلغ کل مطالبات کشاورزانی است که گندم مازاد بر نیاز خود را به دولت فروخته‌اند.

وی با بیان اینکه این میزان مبلغ پرداختی بابت خرید 6 هزار و 581 محموله گندم به وزن 33 هزار تن بوده است، اظهار داشت: هر کیلوگرم گندم به مبلغ 25 هزار ریال خریداری شده است.

طاهری توضیح داد: نسبت به مدت مشابه سال قبل، از نظر وزن خریداری شده 119 درصد و از نظر مبلغ پرداخت شده بهای گندم  220 درصد رشد داشته است.

مدیر شعب بانک کشاورزی استان چهارمحال و بختیاری در پایان اضافه کرد: با پرداخت 100 درصد بهای گندم خریداری شده از کشاورزان استان، پروژه خرید تضمینی گندم در این استان به پایان رسید.

انتهای پیام/68023/م

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول