اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  مازندران

متلاشی شدن ۴۴ باند توزیع مواد مخدر در مازندران

دبیر شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر مازندران از شناسایی و متلاشی شدن ۴۴ باند قاچاق و توزیع مواد مخدر در مازندران در ۶ ماه اول سال جاری خبر داد.

متلاشی شدن ۴۴ باند توزیع مواد مخدر در مازندران

 به گزارش خبرگزاری فارس از ساری، احمد مظفری دبیر شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر مازندران صبح امروز در جمع خبرنگاران با اعلام این خبر، اظهار کرد: در طی این مدت با اجرای هزار و ۳۹۱ طرح و عملیات بیش از ۳ تن انواع مواد مخدر و روان‌گردان در استان کشف شده است که نسبت به شش ماهه اول سال ۹۸ به مقدار ۳۴ درصد رشد کشفیات داشتیم.

وی افزود: در ۶ ماهه اول سال جاری تعداد ۵ هزار و ۴۵۶ مرد و ۱۸۸ زن در ارتباط با جرائم مواد مخدر در استان دستگیر شدند که از این تعداد ۳ هزار و ۲۶۸ نفر از خرده‌فروشان مواد مخدر و ۲ هزار و ۱۱۷ نفر از افراد معتاد بودند.

مظفری با اشاره به اجرای ۴۰۲ طرح و عملیات در مناطق آلوده و آسیب‌زای استان گفت: در راستای ارتقای امنیت اجتماعی ۱۸ طرح در استان اجرا شده و به‌منظور کنترل محورهای مواصلاتی نیز ۴۳۶ طرح عملیاتی شده است.

مظفری در پایان بیشترین کشفیات استان را تریاک با بیش از هزار و ۸۰۰ کیلو اعلام و بیان کرد: پلیس مبارزه با مواد مخدر استان و دستگاه‌های امنیتی ، انتظامی و اطلاعاتی در راستای مبارزه فراگیر و قاطع با قاچاق‌چیان و خرده‌فروشان مواد مخدر حضوری فعال و مستمر داشته و با سوداگران مرگ و توزیع‌کنندگان به شدت برخورد خواهند کرد.

انتهای پیام/۸۶۰۴۸/ج

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول