اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  سمنان

برگزاری آیین ملی نکوداشت آیت‌الله شاهرودی در استان سمنان

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان سمنان گفت: برگزاری آیین نکوداشت آیت‌الله سیدمحمود شاهرودی به‌عنوان برنامه‌ای ملی در شاهرود پیش‌بینی شده است.

برگزاری آیین ملی نکوداشت آیت‌الله شاهرودی در استان سمنان

به گزارش خبرگزاری فارس از سمنان به نقل از روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان سمنان، فرشید فلاح در نشست کارگروه علمی مشورتی انجمن آثار و مفاخر استان سمنان با اشاره به برنامه‌های این انجمن در سال جاری اظهار کرد: برگزاری نکوداشت آیت‌الله سیدمحمود شاهرودی به‌عنوان برنامه‌ای ملی پیش‌بینی شده است.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان سمنان با اشاره به شخصیت آیت‌الله سیدمحمود شاهرودی بیان کرد: برای چنین شخصیت دینی و فقهی باید آیین در سطح ملی برگزار شود.

فلاح با اشاره به شرایط کرونا و محدودیت برگزاری برنامه‌های حضوری افزود: در این خصوص در نظر است اقدام به فعالیت‌هایی نظیر تولید محتوا برای فضای مجازی، ارائه مقالات، چاپ کتاب و نشریات و تولید فیلم در برنامه قرار گیرد و یک مراسم مختصر اما با حضور شخصیت‌های استانی و کشوری در شاهرود نیز برگزار شود.

وی با اشاره به فعالیت‌های حجت‌الاسلام عباس نصیریفرد که پیش از این به‌عنوان دبیر کنگره بزرگداشت آیت‌الله شاهرودی فعالیت داشته است، گفت: چنین کنگره‌ای قرار بود در گذشته توسط سازمان اوقاف و امور خیریه برگزار شود و وی در برگزاری این کنگره نقش فعالی داشت و در نظر است در این آیین نکوداشت از نظرات حجت‌الاسلام نصیری‌فرد نیز استفاده شود.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان سمنان گفت: علاوه بر این کنگره قرار است آیین‌های نکوداشت شخصیت‌های مختلف در شهرهای دیگر استان سمنان نیز برنامه‌ریزی و پس از تصویب در نشست انجمن آثار و مفاخر استان اجرایی شود.

در این نشست که با حضور معاون امور فرهنگی و رسانه‌ای اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی و برخی از صاحب‌نظران برگزار شد، سایر شرکت‌کنندگان دیدگاه‌ها و نظرات خود را در خصوص چگونگی برگزاری این نکوداشت بیان کردند و مصوب شد حجت‌الاسلام نصیری‌فرد طرح خود را در زمینه برگزاری نکوداشت آیت‌الله شاهرودی در نشست بعدی ارائه دهد.

انتهای پیام/۲۵۶۸/س/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول