اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  خراسان شمالی

انتقاد پولادگر به تکواندو خراسان شمالی / مقصر عدم قهرمان پروری خودتان هستید

رئیس فدراسیون تکواندو در بجنورد با انتقاد نسبت به عدم توفیق استان در کسب قهرمانی‌های جهانی و المپیکی گفت: مقصر عدم قهرمان‌پروری در استان مسئولان هستند.

انتقاد پولادگر به تکواندو خراسان شمالی / مقصر عدم قهرمان پروری خودتان هستید

به گزارش خبرگزاری فارس از بجنورد سید محمد پولادگر ظهر امروز در مجمع انتخاباتی هیات تکواندو خراسان شمالی با اشاره به وضعیت این هیات در کشور اظهار کرد: استان خراسان شمالی دارای ازجمله هیات های تکواندو منظم در کشور است که بدون حاشیه به‌کار فنی خود در راستای وظایف تعریف‌شده می‌پردازد.

وی از صعود ۵ پله‌ای این هیات در سال ۹۷ خبر داد و گفت: استعدادهای شکوفا نشده بسیاری از در بخش‌های مختلف کشور و استان‌ها وجود دارد که باید با برنامه‌ریزی و اقدام آن را کشف کنیم.

رئیس فدراسیون تکواندو همچنین بابیان پایین‌تر بودن سطح امکانات سخت‌افزاری در کشور نسبت به سایر نقاط جهان تصریح کرد: تیم‌های تکواندوی ما در رده‌های سنی مختلف توانسته با اختلاف بالا جزو کشورهای برتر جهان باشد.

وی افزود: هم‌اکنون در تیم‌های رده‌های سنی، تکواندوکارانی از استان‌های مختلف و حتی دوردست کشور داریم که نشان از پتانسیل‌های بالا و استعداد ورزشی فراوان در میان جوانان و نوجوانان است.

پولادگر همچنین با اشاره به عناوین برتر تیم‌های ملی نونهالان و نوجوانان تکواندو ایران در جهان افزود: این سرمایه‌گذاری و استعدادیابی نشان می‌دهد که هیچ محدودیتی در کشور برای رسیدن به تیم ملی نیست و می‌توان در آینده شاهد تیم‌های قوی‌تر تکواندو نیز بود.

وی با اشاره به ارزیابی تکواندوکاران مرد و زن در کشور گفت: بر اساس امتیازهای کسب‌شده نمره تکواندوکاران دختر کشور از پسران بالاتر است و این موضوع نیز نشان از عدالت در گسترش این رشته ورزشی است.

رئیس فدراسیون تکواندو همچنین با تأکید مجدد بر لزوم استعدادیابی در سراسر کشور تصریح کرد: اگر تاکنون از خراسان شمالی قهرمانی در رده‌های ملی تکواندو حضور نداشته است مقصر آن مسئولان ورزشی خود استان هستند.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول