اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  تهران

پروژه‌های راهداری و حوزه حمل و نقل سرعت منطقی گرفته است

استاندار تهران گفت: در سال‌های اخیر پروژه های حوزه راهداری سرعت منطقی گرفته و از منابع داخلی برای پروژه های زیرساختی و ایمن سازی پروژه های مواصلاتی در استان تهران بهره گیری می شود.

پروژه‌های راهداری و حوزه حمل و نقل سرعت منطقی گرفته است

به گزارش خبرگزاری فارس از ری، انوشیروان محسنی بندپی استاندار تهران صبح امروز در آئین افتتاح کمربندی دوم تهران که با حضور وزیر راه در شهرستان ری برگزار شد، اظهار داشت: ۱۰درصد جمعیت کشور سالمند هستند و با توجه به اینکه  و استان تهران بیشترین تعداد سالمند را دارد، لذا حضور در این روز توفیقی بود که افتتاح پروژه‌های راهداری استان را در آسایشگاه کهریزک برگزار شد.

وی افزود: حمل و نقل نقش زیربنایی در رشد و شکوفایی اقتصادی کشور دارد، لذا در حال حاضر در محورهای مواصلاتی ایمن سازی جاده‌ها و حذف تقاضا محوری و سرعت بخشیدن به پروژه‌ها در دستورکار قرار گرفته است.

محسنی بندپی در  ادامه تاکید کرد: ایمن سازی راه‌ها از اولویت برخوردار است و این آمادگی وجود دارد که با ایجاد شرایطی از منابع داخلی برای پروژه‌های زیرساختی استفاده شود تا ایمن سازی پروژه‌های مواصلاتی در استان تهران مورد توجه باشد.

استاندار تهران افزود: در سال‌های اخیر پروژه‌ها سرعت منطقی گرفته و ایمن سازی اولویت دارد، آمادگی در شهرستان وجود دارد تا شرایطی فراهم شود تا از منابع داخلی برای پروژه های زیرساختی در نظر بگیریم تا ایمن سازی پروژه های مواصلاتی در استان تهران محقق شود.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول