اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

اقتصادی

گزارش رئیس کل بانک مرکزی از وضع اقتصادی کشور

رییس کل بانک مرکزی در یادداشتی از ارائه گزارش درباره وضع اقتصادی کشور در مجمع تشخیص مصلحت نظام خبر داد.

گزارش رئیس کل بانک مرکزی از وضع اقتصادی کشور

به گزارش گروه اقتصادی خبرگزاری فارس، عبدالناصر همتی، رئیس‌کل بانک مرکزی در یادداشتی اینستاگرامی درخصوص حضور در مجمع تشخیص مصلحت نظام نوشت: عصر روز ۹ مهرماه ٩٩ به دعوت مجمع تشخیص مصلحت نظام در جلسه مجمع شرکت کرده و گزارشی از وضع اقتصادی کشور و اقدامات بانک مرکزی برای کنترل نقدینگی و بازار ارز ارائه کردم.

وی افزود: روند رشد نقدینگی در طول چند دههٔ گذشته، تاثیر سیاست‌های مالی بر متغیر‌های پولی، تاثیر تحریم و فشار حداکثری بر درآمد ارزی دولت واقتصاد کشور، موضوع هدایت نقدینگی، اهمیت برگشت ارز صادرکنندگان به چرخه اقتصاد، ضرورت مدیریت واردات و جلوگیری از واردات قاچاق، اصلاح نظام بانکی و اقدامات در دست اجرا در بازار پول و ارز، محور‌های گزارش اینجانب بود.

رییس شورای پول و اعتبار ادامه داد: در این جلسه ریاست مجمع و برخی از اعضای مجمع: آقایان ریٔیسی، قالیباف، احمدی نژاد، باهنر، انصاری، توکلی، مصباحی مقدم، محسنی اژه ای، ایروانی و داودی، سوالات و پیشنهادات خود را در چارچوب مطالب مطرح شده بیان کردند.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول