اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  چهارمحال و بختیاری

دستگیری اوباش در شهرکرد و متهمی فراری با 102 فقره محکومیت

جانشین فرمانده انتظامی چهارمحال و بختیاری از دستگیری دونفر از اراذل و اوباش در شهرستان شهرکرد، دستگیری یک متهم فراری در فارسان و کشف یک قبضه اسلحه شکاری فاقد مجوز در شهرستان سامان خبر داد.

دستگیری اوباش در شهرکرد و متهمی فراری با 102 فقره محکومیت

عبدالرضا قاضی‌زاده امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شهرکرد گفت: مأموران انتظامی شهرستان شهرکرد با همکاری مأموران پلیس امنیت عمومی با انجام اقدامات اطلاعاتی در راستای ارتقای امنیت اجتماعی نسبت به شناسایی مخلین نظم و امنیت در سطح شهرستان شهرکرد اقدام و پیگیری موضوع را به صورت ویژه در دستور کار خود قرار دادند.

جانشین فرمانده انتظامی چهارمحال و بختیاری ادامه داد: مأموران با تلاش شبانه‌روزی و بهره‌گیری از شیوه‌های پلیسی نسبت به شناسایی 2 نفر از مخلین نظم و امنیت اقدام کردند و پس از هماهنگی با مقام قضائی آن‌ها را دستگیر و چندین قبضه سلاح سرد از جمله شمشیر و قمه از آن‌ها کشف کردند.

قاضی‌زاده اضافه کرد: مامورین یگان امداد شهرستان سامان نیز در حین گشت‌زنی در حوالی روستای چلوان به فردی با یک قبضه سلاح شکاری برخوردند که با بررسی و مشخص شد این اسلحه شکاری فاقد مجوز است و ماموران پس از هماهنگی قضائی سریعاً متهم را به همراه سلاح و 71 عدد فشنگ شکاری به یگان انتظامی انتقال و با تشکیل پرونده تحویل مقام قضایی دادند.

متهم فراری با 102 فقره محکومیت دستگیر شد

جانشین فرمانده انتظامی چهارمحال و بختیاری تصریح کرد: در پی وصول چندین فقره پرونده منجر به محکومیت حقوقی یک متهم فراری در شهرستان فارسان، دستگیری او به صورت ویژه در دستور کار ماموران کلانتری 11 این شهرستان قرار گرفت.

این مسؤول ادامه داد: مخفیگاه این متهم فراری که دارای احکام متعدد و 102 فقره پرونده منجر به محکومیت حقوقی بود، با انجام اقدامات فنی تخصصی شناسائی شد و پس از هماهنگی قضایی، دو تیم مجرب از ماموران به سراکیپی رئیس کلانتری به محل اعزام و در یک عملیات غافلگیرانه متهم را در مخفیگاهش دستگیر کردند.

وی خاطرنشان کرد: با عنایت به اهمیت ارتقای نظم و امنیت جامعه و پیشگیری از هرگونه اقدامات سوء برهم‌زنندگان نظم و امنیت عمومی، از کلیه شهروندان درخواست می‌شود در صورت کسب اخبار و اطلاع از هرگونه اقدامات مجرمانه سریعا از طریق سامانه ارتباطی مردم با پلیس 110 اطلاع رسانی نمایند که در کمترین زمان با مجرمان و ناهنجاری‌های اجتماعی برخورد قاطع می‌گردد.

انتهای پیام/68033

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول