اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  چهارمحال و بختیاری

تدوین سند راهبردی 10 ساله برای بسیج/ تقویت فضای مجازی در دستور کار است

رئیس سازمان بسیج مستضعفین گفت: تهیه سند راهبردی ۱۰ ساله برای بسیج بر اساس بیانیه گام دوم، برای اولین بار در کشور اتفاق افتاده است.

تدوین سند راهبردی 10 ساله برای بسیج/ تقویت فضای مجازی در دستور کار است

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرکرد، سردار غلامرضا سلیمانی امروز ظهر در جلسه‌ای با حضور نماینده ولی فقیه و فرمانده سپاه چهارمحال و بختیاری ضمن تقدیر از فعالیت‌های نیروهای سپاه و بسیج در استان چهارمحال و بختیاری گفت: هدف از این سفرهای استانی رصد فعالیت‌های رده‌های بسیج در همه ابعاد است.

مسؤول سازمان بسیج مستضعفین با اشاره به برنامه گام دوم و سخنان رهبر معظم انقلاب به برنامه‌های بسیج در این راستا اشاره کرد، و افزود: تهیه سند راهبردی ۱۰ ساله برای بسیج بر اساس بیانیه گام دوم که برای اولین بار در کشور اتفاق افتاده است و نقشه‌های راه این سند تهیه شده که همگی در مجموعه بسیج و با کمک هیئت اندیشه‌ورزی در سراسر کشور و خبرگان برنامه‌ریزی انجام شده است.

تاکید رئیس بسیج مستضعفین بر تقویت فضای مجازی/ رونمایی از طرح ثامن در هفته بسیج

سلیمانی در ادامه گفت: طرح احیای پایگاه‌های مقاومت در مساجد، تقویت بسیج جامعه زنان، تقویت فضای مجازی، تقویت بسیج دانش‌آموزی و دانشجویی، برنامه‌های محرومیت‌زدایی و سازندگی و برنامه‌های نهضت جهش تولید که در سطح آن‌ها اشتغال و کارآفرینی است از دیگر برنامه‌های اجرایی است.

وی با اشاره برنامه روشنگری در ابعاد سیاسی مخصوصا در فضای مجازی با عنوان طرح ثامن تصریح کرد: برنامه‌ریزی به استان‌ها واگذار شده و سازمان بسیج مستضعفین فقط اهداف را مشخص کرده است که از مهم‌ترین مولفه‌های این طرح موضوع نماز، فرهنگ مواسات، فقرزدایی، ایجاد اشتغال کار و تفریحات سالم است که اشکالات در حال رفع شدن است تا در هفته بسیج رونمایی شود.

سلیمانی با بیان بخشی از سخنان مقام معظم رهبری در رابطه با بسیج، افزود: تعلیم و تربیت ۸ میلیون جوان انقلابی پای‌کار از اقدامات مثبت این سازمان است.

وی به افزایش مشارکت مردم در راهپیمایی‌های عفاف و حجاب اشاره کرد و بیان کرد: دوسال قبل ۳۰۰ نفر در راهپیمایی حجاب و عفاف شرکت داشتند ولی سال گذشته این راهپیمایی با جمعیت بالا و ده‌ها هزار نفر اجرا شد.

سلیمانی از فعالیت‌های بسیج در سال‌های گذشته ابراز رضایت کرد و گفت: محور این فعالیت‌ها روحانیت و ائمه جمعه هستند و بسیج به عنوان نیروی اجرایی این فعالیت‌ها در صحنه حضور پیدا می‌کند.

انتهای پیام/3339/م/ق

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول