اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  کهگیلویه و بویراحمد

مقصران اجرایی نشدن طرحگردپی آجم دیشموک پاسخگو باشند/ اعتبار پمپاژ دلی و اسفندان کجا رفت؟

امام جمعه دیشموک گفت: در طرح توسعه باغات گرد پی آجم چندین میلیارد از پول بیت‌المال به هدر رفت مسوولان متخلف باید پاسخگو باشند.

مقصران اجرایی نشدن طرح

به گزارش خبرگزاری فارس از دیشموک، حجت الاسلام علی‌اکبر راوند امام جمعه دیشموک در نشستی که  رئیس اداره جهاد کشاورزی شهرستان کهگیلویه  با امام جمعه در دفتر امام جمعه واقع در دیشموک داشت ضمن تقدیر و تشکر از مسوولان جهاد کشاورزی که در راستای توسعه کشاورزی در این منطقه به مردم خدمات‌رسانی می‌کنند اظهار کرد: در جهاد کشاورزی خدماتی زیادی و خوبی در دو سال اخیر به صورت بلاعوض، داده شد که کاری خوب و مورد قبول کشاورزان واقع شده است.

راوند با بیان اینکه، جهاد باید جهادی باشد، انتقاد و گلایه کرد: در طرح توسعه باغات "گرد پی آجم" میلیاردها از پول بیت‌المال نابود شد که امیدوارم مسوولان متخلف در این پروژه  باید  محاکمه  و پاسخگو باشند.

راوند تاکید کرد: به خاطر عدم مدیریت صحیح طرح آجم، واقعا مقصران اصلی محاکمه و بیت المال از آنها گرفته و بجای خود برگردد.

امام جمعه دیشموک به یکی دیگر از طرح‌های مهم بخش کشاورزی دیشموک اشاره و متذکر شد: پمپاژ دلی و اسفندان  از سال 79 الی 80 کلنگ زنی شد ولی متاسفانه بدون توجه رها شده و اعتبار آن به گچساران رفت، به دیشموک نیامد و پاسخگویی نبود.

راوند گفت: کشت گیاهان دارویی راه خوبی برای دیشموک است ولی آیا برنامه‌ریزی شد که پمپاژ آبیاری زمین‌های کشاورزی دلی اسفندان فعال شود که مردم بتوانند در زمین‌ها کشت گیاهان دارویی انجام دهند و تحول شود.

امام جمعه بیان کرد: باید علت آن مشخص شود، چرا برای بحث پمپاژ دلی  و اسفندان اعتبار اختصاص نشد ولی برای دیگر زمین‌هایی که با پروژه ما کلنگ زنی و افتتاح شدند اعتبار داده شد  تا به بهره برداری برسند.

راوند به تعطیلی خانه ترویج درغک اشاره و اظهار کرد: نیروهای منطقه را جهت خدمات رسانی اضاف کنید؛ نه اینکه نیروها با چارت دیشموک استخدام و به دیگر نقاط استان انتقالی بگیرند که این کار درستی نیست.

وی گفت: در بحث جاده بین مزارع کارهای خوبی شد و انتظار است بیشتر توجه شود.

راوند تصریح کرد: در هنگام برداشت  و در موضوع قیمت تراکتور هم مردم مراجعات زیای دارند که می طلبد برنامه ریزی دقیق و منسجم در این خصوص از طرف مدیریت جهاد کشاورزی  شهرستان کهگیلویه در دستور کار قرار بگیرد.

راوند اذعان کرد: از مدیر جدید جهاد کشاورزی میخواهم که  بحث آجم را با جدیت پیگیری کند و مسوولانی که کم کاری کرده و توجه نکردند تا بیت المال هدر رود، مورد بازخواست واقع شوند.

انتهای پیام/82027

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول