اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  اصفهان

مجتمع قضایی ویژه رسیدگی به پرونده‌های اقتصادی ایجاد می‌شود

رئیس‌کل دادگستری استان اصفهان گفت: راه‌اندازی مجتمع قضایی ویژه رسیدگی به پرونده‌های اقتصادی و شورای حل اختلاف در این خصوص، با حضور ریش‌سفیدانی از صنف صنعتگران در دستور کار قرار دارد.

مجتمع قضایی ویژه رسیدگی به پرونده‌های اقتصادی ایجاد می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان به نقل از روابط عمومی دادگستری کل استان اصفهان، محمدرضا حبیبی در بازدید از یکی از واحدهای بزرگ و فعال تولیدی استان ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای دفاع مقدس اظهار کرد: امروز توفیق حاصل شد تا با رزمندگان خط مقدم جنگ اقتصادی دیدار کنیم، جهادگرانی که همانند غیور مردان جنگ هشت ساله نیروهای مسلح در خط مقدم میدان مبارزه اقتصادی قرار داشته و در جهت آبادانی، حفظ استقلال و پیشرفت کشور، شبانه‌روز گام برمی‌دارند.

رئیس کل دادگستری استان اصفهان افزود: در شرایط کنونی، بخش صنعت بیش از پیش نیازمند حمایت و پشتیبانی است از این رو قوه قضاییه با سیاست‌ها و برنامه‌هایی از جمله تشکیل ستاد اجرای سیاست‌های اقتصاد مقاومتی، حمایت همه جانبه و رفع موانع تولید را در دستور کار داشته و دستگاه قضایی با توجه به آن که تنها راه نجات و پیروزی در جنگ اقتصادی، نگاه به داخل است با درک جمعی قضات و مسؤولان قضایی، پا به میدان عمل گذاشته و حامی و پشتیبان جبهه صنعت و تولید کشور است.

وی با اشاره به برخی موارد و مشکلات در مسیر تولید و صنعت گفت: ضعف در برخی مدیریت‌ها، اعمال تحریم‌های ناجوانمردانه، منفعت‌طلبی و فساد برخی در داخل کشور، بخشی از علل و عوامل بروز مشکل در این مسیر است که می‌توان با اعتقاد واقعی به رشد و پیشرفت، ظرفیت‌های کلان کشور و استعدادهای جوانان با  همدلی همگانی در رونق و جهش تولید گام برداشت.

حبیبی، اصلاح قراردادهای بدون تعدیل را نیازمند مداخله جدی دولت دانست و یادآور شد: توزیع عادلانه مواد اولیه واحدهای صنعتی و کوتاه کردن دست دلالان و فرصت‌طلبان در این مسیر، ضروری بوده و دستگاه قضایی با انجام تحقیقات و بررسی‌های لازم در ستادهای مرتبط و شناسایی این آفت‌ها با این‌گونه افراد با جدیت برخورد خواهد کرد.

رئیس‌کل دادگستری استان اصفهان در پایان، راه‌اندازی مجتمع قضایی ویژه رسیدگی به پرونده‌های اقتصادی و شورای حل اختلاف در این خصوص را با حضور ریش‌سفیدانی از صنف صنعتگران، در دستور کار قرار داد.

انتهای پیام/۶۳۰۵۸/ر/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول