اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

جامعه  /  سلامت

درس‌آموزه‌های دفاع مقدس برای ارتقای امید و سرمایه اجتماعی در اولویت پژوهش‌ها باشد

رئیس موسسه عالی پژوهش تأمین اجتماعی گفت: درس‌آموزه‌های دفاع مقدس در حوزه‌هایی نظیر اعتماد، امید و سرمایه اجتماعی باید در اولویت پژوهش‌های کاربردی قرار گیرد.

درس‌آموزه‌های دفاع مقدس برای ارتقای امید و سرمایه اجتماعی در اولویت پژوهش‌ها باشد

به گزارش گروه جامعه خبرگزاری فارس، روزبه کردونی رئیس موسسه عالی پژوهش تامین اجتماعی در دیدار و گفت‌و‌گو با جعفری مدیرعامل باغ موزه دفاع مقدس از تشکیل کارگروه اقدام مشترک میان باغ موزه دفاع مقدس و مؤسسه عالی پزوهش تأمین اجتماعی خبر داد و گفت: نگاه  پژوهش محور مدیرعامل باغ موزه دفاع مقدس به مقوله دفاع مقدس و رویکرد عالمانه این مجموعه به استفاده از میراث دفاع مقدس برای وضعیت فعلی  کشور، محور همکاری مشترک با موسسه عالی پژوهش تأمین اجتماعی است.

وی افزود: محور همکاری مؤسسه عالی پژوهش با باغ موزه دفاع مقدس در خصوص درس‌آموزه های دفاع مقدس در حوزه‌هایی نظیر اعتماد، امید و سرمایه اجتماعی است.

کردونی اظهار داشت: در همه گفتمان‌های رفاهی مسائلی نظیر امید، اعتماد و سرمایه اجتماعی محور توجه و اهمیت هستند و در این راستا تحلیل چگونگی شکل‌گیری و گسترش این مولفه ها در ایام دفاع مقدس و گفت‌وگو پیرامون بازتولید آنها در فضای سخت و پیچیده فعلی کشور باید مرکز توجه باشد.

رئیس مؤسسه عالی پژوهش تأمین اجتماعی با اشاره به تأکید وزیر رفاه و مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی در خصوص ضرورت پاسداشت ارزش‌های دفاع مقدس گفت: رویکرد مدیران باغ موزه دفاع مقدس به حوزه میراث معنوی انگیزه مناسبی برای پزوهشگران این حوزه به شمار می‌آید بر این اساس امیدواریم با انعقاد تفاهم نامه و تشکیل کارگروه اقدام مشترک در هفته های آتی اولین رویدادهای مرتبط با این موضوع را ثبت وبررسی کنیم.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول