اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

فرهنگ  /  حماسه و مقاومت

چهل چراغ در کنار شهدای گمنام

فرهنگ‌سرای ابن‌سینا با محوریت هم‌عهدی با شهدا و تکریم مادران چشم به راه شهدای جاویدالاثر ویژه برنامه «چهل چراغ» را فردا چهارشنبه 9 مهرماه در جوار مزار شهدای گمنام مسجد قدس برگزار می‌کند.

چهل چراغ در کنار شهدای گمنام

ویژه برنامه « چهل چراغ » با تجلیل از خانواده شهید جاویدالاثر محمدولدخانی در کنار مزار شهدای گمنام مسجد قدس برگزار می شود.
به گزارش فارس به نقل از مدیریت روابط عمومی مدیریت فرهنگی ـ هنری منطقه دو، همزمان با هفته دفاع مقدس، فرهنگسرای ابن‌سینا با محوریت هم‌عهدی با شهدا و تکریم مادران چشم به راه شهدای جاویدالاثر ویژه برنامه «چهل چراغ» را فردا چهارشنبه 9 مهرماه در جوار مزار شهدای گمنام مسجد قدس برگزار می‌کند.

همچنین سخنرانی و پرسش و پاسخ با موضوع «جریان‌شناسی انقلاب» با حضور حمید شیعی از دیگر بخش های این برنامه است.در این مراسم ضمن تجلیل از مادر شهید «محمد ولدخانی»، حجت‌الاسلام مکی به روایتگری دفاع مقدس می پردازد.


مداحی، توزیع پلاک هم‌عهدی با شهدا و برگزاری نمایشگاه کتاب دفاع مقدس با 30 درصد تخفیف نیز برای این ویژه‌برنامه در نظر گرفته شده است.

رعایت پروتکل های کرونا الزامی است و علاقه‌مندان می توانند برای حضور در این برنامه از ساعت 16 تا 17:30 به مسجد قدس واقع در شهرک قدس (غرب) بلوار دریا چهارراه قدس مراجعه کنند و برای کسب اطلاعات بیشتر با تلفن 88366366 روابط عمومی فرهنگسرای ابن سینا تماس بگیرند.

انتهای پیام

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول