اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان
رد شدن از آگهی (5) اطلاعات بیشتر
پربازدیدها
وزیر بهداشت: تامین ارز یکی از مشکلات تاخیر در تامین واکسن آنفولانزا+فیلم وزیر بهداشت گفت: عدم تامین به موقع ارز یکی از دلایل تاخیر در تهیه واکسن آنفولانزا بوده که در حال حاضر واکسن برای یک میلیون و 500 هزار نفر در گروه‌های پرخطر تامین شده و تزریق خواهد شد.
۱۳۹۹-۷-۸ ۱۳:۵۷ http://fna.ir/f01vx3
0
۱:۴۵

به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان، سعید نمکی بعد از ظهر امروز در حاشیه جلسه ستاد استانی مقابله با کرونا در گلستان در گفت‌وگو با خبرنگاران استان در خصوص آخرین وضعیت تامین واکسن آنفولانزا و کرونا اظهار کرد: عدم تامین به موقع ارز یکی از دلایل تاخیر در تهیه واکسن آنفولانزا بوده که در حال حاضر واکسن برای یک میلیون و ۵۰۰ هزار نفر در گروه‌های پرخطر تامین شده و تزریق خواهد شد.

وی ادامه داد: درباره واکسن کرونا هنوز در مرحله آزمایشگاهی است و تحقیقاتی را ما و سایر کشورهای دنیا در حال فعالیت هستند و امیدواریم روزی پاسخ مثبت بگیریم.

 

 

وزیر بهداشت گفت: ما پیش خرید واکسن را انجام داده‌ایم تا در این زمینه هم از دنیا عقب نمانیم.

نمکی درباره تبدیل وضعیت نیروهای ۸۹ روزه نیز در پاسخ به سوال خبرنگار خبرگزاری فارس در گرگان گفت: پیگیر این موضوع هم هستیم.

انتهای پیام/83004/و/ق

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.
همراه اول