اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  آذربایجان غربی

اخبار کوتاه خبرگزاری فارس آذربایجان‌غربی در 24 ساعت گذشته

کاهش آمار گردشگران در مهاباد، معدوم شدن بیش از 2.3 تن گوشت غیربهداشتی در ماکو، آغاز به کار ششمین همایش علمی و بین المللی شمس تبریزی و، احداث 12 مجموعه گردشگری در آذربایجان‌غربی اخبار کوتاه خبرگزاری فارس در 24 ساعت گذشته بود.

اخبار کوتاه خبرگزاری فارس آذربایجان‌غربی در 24 ساعت گذشته

اخبار کوتاه خبرگزاری فارس آذربایجان‌غربی در 24 ساعت گذشته را اینجا مشاهده می‌کنید:

کاهش آمار گردشگران در مهاباد 

رییس اداره میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری مهاباد گفت: از ابتدای امسال ۱۷۲ هزار و ۵۷۶ نفر گردشگر از جاذبه‌های مختلف این شهرستان بازدید کرده‌اند که نسبت به مدت مشابه سال گذشته ۵۵ درصد کاهش یافته است.

وی افزود: در این مدت بین جاذبه‌های گردشگری این شهرستان بازارچه‌ها و مراکز تجاری، سد مهاباد، غار آبی سهولان و تالاب بین المللی کانی‌برازان به ترتیب دارای بیشترین تعداد بازدیدکنندگان بود.

معدوم شدن بیش از 2.3 تن گوشت غیربهداشتی در ماکو

رییس شبکه دامپزشکی ماکو گفت: در نیمه نخست امسال ۲ ‌هزار و ۳۴۷ کیلوگرم گوشت قرمز و مرغ غیربهداشتی و تاریخ منقضی در این شهرستان کشف و از چرخه مصرف خارج شد.

وی ادامه داد: این میزان فرآورده خام غیربهداشتی در چهارهزار و ۱۳۲ فقره بازرسی از مراکز عرضه سطح شهر کشف و ضبط شد.

آغاز به کار ششمین همایش علمی و بین المللی شمس تبریزی 

همه ساله به مناسبت روز بزرگداشت شمس همایش بین المللی شمس و مولانا در خوی برگزار می‌شود که امسال شیوع بیماری کرونا موجب شد تا این رویداد ملی و بین المللی از هشتم تا دهم در بستر فضای مجازی برگزار شود.

فرماندارخوی گفت: در این رویداد بین المللی ۱۵ نفر از اساتید دانشگاهی و شمس‌پژوهان و مولوی‌شناسان برجسته داخلی و خارجی از ترکیه، بنگلادش و فرانسه در حوزه شمس‌پژوهی در بستر فضای مجازی به صورت زنده سخنرانی می کنند.

احداث 12 مجموعه گردشگری در آذربایجان‌غربی

مدیرکل میراث‌فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری آذربایجان‌غربی گفت: این مجوزها که در ۱۸ ماه اخیر صادر شده‌ شامل مهمانپذیر، سفره‌خانه سنتی، هتل آپارتمان، مجتمع گردشگری، مرکز تفریحی و سرگرمی و مرکز گردشگری سلامت است.

انتهای پیام

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول