اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  سمنان

لایحه مدیریت یکپارچه ایمنی شهر و روستا مشکلات آتش‌نشانان را رفع می‌کند

فرماندار گرمسار گفت: با تحقق لایحه مدیریت یکپارچه ایمنی شهر و روستا که با رویکرد پیشگیرانه و هماهنگی بین‌بخشی تدوین شده، بسیاری از مشکلات جوانان آتش‌نشان رفع خواهد شد.

لایحه مدیریت یکپارچه ایمنی شهر و روستا مشکلات آتش‌نشانان را رفع می‌کند

به گزارش خبرگزاری فارس از گرمسار، سعید متقی عصر امروز در مراسم تجلیل از آتش‌نشانان شهرستان گرمسار به مناسبت هفتم مهرماه روز آتش‌نشانی و ایمنی اظهار کرد: مهم‌ترین درسی که شهدا برای ما دارند، این است که مسؤولان هیچ شأنی بالاتر از شأن خدمت برای خود قائل نباشند.

وی افزود: با تحقق لایحه مدیریت یکپارچه ایمنی شهر و روستا که با رویکرد پیشگیرانه و هماهنگی بین بخشی تدوین شده است، بسیاری از موانع و مشکلات در مسیر خدمت صادقانه جوانان آتش‌نشان رفع خواهد شد.

فرماندار گرمسار ادامه داد: امر فرهنگ‌سازی و آموزش و افزایش مشارکت‌های مدنی و استفاده از تشکل‌های مردم‌نهاد در راستای بهره‌گیری از جوانان در بحث ایمنی و سلامت مردم شهرستان گرمسار باید مورد توجه قرار گیرد.

متقی بیان کرد: ثمره خدمت در شهرستان گرمسار همدلی و همراهی همه مسؤولان است و همراهی ارکان مدیریت شهرستان در این بازدیدها را به فال نیک ‌می‌گیریم و امید است این امر در راستای خدمت صادقانه بین مدیران شهرستانی و استان سمنان استمرار یابد.

وی تصریح کرد: فعالان فضای مجازی و رسانه‌ها در امر ایجاد همدلی و وفاق در شهرستان گرمسار تلاش کنند و از مسائل حاشیه‌ای در شهرستان بپرهیزند و مسؤولان را در امر ارائه خدمت صادقه همراهی کنند.

فرماندار گرمسار خاطرنشان کرد: فعال شدن مدیران در استان سمنان و توجه بیشتر به شهرستان گرمسار مدنظر قرار گیرد و توسعه همه‌جانبه در این شهرستان به همه استان تعمیم داده خواهد شد.

انتهای پیام/۲۵۶۸/س/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول