اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  گلستان

بعد 40 سال از پیروزی انقلاب اسلامی، دریایی از تجربه هستیم

فرمانده سپاه نینوا استان گلستان گفت: بعد 40 سال از پیروزی انقلاب اسلامی، دریایی از تجربه هستیم.

بعد 40 سال از پیروزی انقلاب اسلامی، دریایی از تجربه هستیم

به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان، سردار علی ملک‌شاهکوهی ظهر امروز  همایش حماسه‌سازان ماندگار دفاع مقدس و تجلیل از جانبازان و آزادگان استان با حضور جمعی از پیشکسوتان عرصه جهاد و شهادت استان در حسینیه عاشقان ثارالله سپاه نینوا استان گلستان اظهار کرد: جمعی که امروز در محضرشان هستیم ۴۰ سال پیش امتحان خود را در یک آزمون الهی پس دادند و از آن سربلند بیرون آمدند.

وی تصریح کرد: ما چهار دهه گذشته را در شرایطی رقم زدیم که هیچ تجربه‌ای در عرصه‌های مختلف نداشتیم اما امروز دریایی از تجربه هستیم.

* امام راحل (ره) با دم‌مسیحایی خود جنگ تحمیلی را به دفاعی مقدس تبدیل کردند

فرمانده سپاه نینوا استان گلستان گفت: دشمن یک جنگ تمام عیار را بر ما تحمیل کرد اما امام راحل (ره) با دم‌مسیحایی خود جنگ تحمیلی را به دفاعی مقدس تبدیل کردند.

ملک‌شاهکویی خاطرنشان کرد: معجزات دفاع مقدس بی‌شمار است اما یکی از بزرگترین برکات دفاع مقدس کشف استعدادها و نوابغی همچون «شهید باقری» و «شهید طهرانی‌مقدم» بود.

وی افزود: از یکایک شما پیشکسوتان جهاد و شهادت می‌خواهم در پایگاه‌های مقاومت بسیج حضور داشته باشید و تجارب خود را به جوانان امروز منتقل کنید.

* امروز هم همان تفکر بسیج را نیاز داریم تا بر مشکلات معیشتیِ جنگ اقتصادی پیروز شویم

فرمانده سپاه نینوا استان گلستان گفت: در جنگ نظامی با تفکر بسیجی و روحیه جهادی پیروز شدیم امروز هم همان تفکر بسیج را نیاز داریم تا بر مشکلات معیشتیِ جنگ اقتصادی پیروز شویم.

ملک‌شاهکویی گفت: هرکس دل در گرو انقلاب اسلامی داشته باشد بسیجی است و نگاه ما این نیست یک فرد حتما باید در بسیج پرونده فعالیت داشته باشد تا او را بسیجی خطاب کرد.

انتهای پیام/2307/

 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول