اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  اصفهان

مشاغل و مراکز مشمول تعطیلی کرونایی در اصفهان مشخص شدند

سخنگوی ستاد مقابله با کرونا در استان اصفهان از اجرای طرح تعطیلی یک هفته‌ای مشاغل غیرضروری در استان اصفهان خبر داد.

مشاغل و مراکز مشمول تعطیلی کرونایی در اصفهان مشخص شدند

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان، حجت‌اله غلامی در گفت‌وگویی خبری با اشاره به آخرین تصمیمات برای تفویض اختیار به استان اصفهان برای تعطیلی مراکز غیرضروری به دلیل وضعیت قرمز اصفهان اظهار داشت: در جلسه اخیری که ستاد ملی کرونا با استان‌ها به صورت ویدئو کنفرانس برگزار کرد، این مسأله مطرح و مصوب شد که محدودیت‌ها و تعطیلی‌های یک هفته‌ای به استان‌ها تفویض شود.

سخنگوی ستاد مقابله با کرونا در استان اصفهان افزود: بعد از اینکه به ستاد استانی تفویض اختیار شد، تایید وزیر کشور یا وزیر بهداشت را می‌خواهد که باید آن را اخذ کنیم و بلافاصله بعد از تاییدیه طرح تعطیلی یک هفته‌ای مشاغل غیرضروری در اصفهان اجرایی می‌شود.

وی با اشاره به اینکه چایخانه‌ها، تالارها، پارک‌ها، تفرجگاه‌ها استخرها و کافی شاپ‌ها مشمول طرح یک هفته‌ای مشاغل غیرضروری هستند، بیان کرد: روز گذشته درخواست داده شد و امروز پاسخ آن داده می‌شود که بلافاصله بعد از پاسخ وزیر کشور در استان اصفهان تعطیلی و محدودیت‌های جدید در مراکز اعلام شده اعمال خواهد شد تا شاهد کاهش شیوع کرونا در استان اصفهان باشیم.

انتهای پیام/۶۳۱۰۱/ص۲۰/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول