اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  خوزستان

115 هزار درخت کنوکارپوس در اهواز هرس شد

معاون خدمات شهری شهرداری اهوازگفت: 115 هزار اصله درخت کنوکارپوس در اهواز وجود دارد که هرس آن‌ها از اواسط مرداد ماه آغاز شد.

115 هزار درخت کنوکارپوس در اهواز هرس شد

به گزارش خبرگزاری فارس از اهواز، علیرضا عالیپور معاون خدمات شهری شهرداری اهواز در جمع خبرنگاران اظهار کرد: 115 هزار اصله درخت کنوکارپوس در اهواز وجود دارد که هرس آن‌ها از اواسط مرداد ماه آغاز شد.

وی افزود: کنوکارپوس‌ها که انبوه کاری هستند هرس فرم نمی‌شوند و در طول سال به صورت پرچین و یا گاهی فرم هرس آن‌ها انجام می‌شود.

عالی‌پور گفت: درختان کنوکارپوس باید از سرشاخه هرس شوند اما امسال به دلیل تداخل آنفولانزا و آلرژیهای فصلی با کرونا سعی کردیم این اقدام سنگین‌تر انجام دهیم تا به چشم آیند و خیال مردم آسوده شود.

به گزارش خبرگزاری فارس، با آغاز فصل پاییز و شروع آلرژی‌های فصلی همزمان با کرونا درختان کنوکارپوس به عنوان یکی از عواملی که بنا به برخی نظرها موجب تنگی نفس می‌شوند، از موارد نگران کننده مردم و مسؤولین است که بر هرس آنها امسال بیش از پیش تاکید شد.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول