اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

هنر و رسانه  /  سینما و تئاتر

روایتی از مقاومت های شیعیان فوعه و کفریا بر صحنه نمایش/«گوشه خاموش فراموش شده» کجاست

رئیس فرهنگسرای ابن سینا عنوان کرد: نمایش «گوشه خاموش فراموش شده» به کارگردانی بهراد رحمانی اجرایش را به مناسبت ماه صفر در فرهنگسرای ابن سینا آغاز کرده است.

روایتی از مقاومت های شیعیان فوعه و کفریا بر صحنه نمایش/«گوشه خاموش فراموش شده» کجاست

به گزارش خبرنگار تئاتر خبرگزاری فارس، نمایش «گوشه خاموش فراموش‌شده» کاری از «بهراد رحمانی» و نویسندگی «سیدامیرمحسن صدرپور» است.

مهدی قمی، مدیر فرهنگسرای ابن سینا درباره اجرای نمایش «گوشه خاموش فراموش شده» در ماه صفر و در فرهنگسرای ابن سینا در گفت و گو با فارس عنوان کرد: این نمایش با اجرای گروه هنری خزان ارغوان با توجه به رخدادهای دو سال رنج در فوعه و کفریا روی صحنه رفته است.

وی با اشاره به اینکه گروه هنری تلاش کرده با زبان هنر به مشکلات مردم در فوعه و کفریا دو شهرک شیعه نشین که توسط تکفیری ها محاصره شده بود، بپردازد، عنوان کرد: اتفاقات ناگوار زیادی در این دو شهرک رخ داد از جمله مردم شهید تا زخمی های زیادی که توسط تروریست ها به جا  ماند و این دو شهر را تبدیل به نمادهای استقامت و مقاومت کرد تا جایی که اینها آب و برق و غذا هم نداشتند حتی زخمی هایشان را نمی توانستند درمان کنند و غالبا شهید می شدند.

مدیر فرهنگی ـ هنری منطقه دو با اشاره به صبوری ها و مقاومت های مردم این دو شهر با تأسی به امام حسین(ع) و اهل بیت(ع) گفت: این نمایش دومین اثر مشارکتی فرهنگسرای ابن سینا و گروه هنری خزان ارغوان است که اولی در ایام فاطمیه سال 98 و دومی هم الان است که از سوم تا یازدهم مهر ماه هر شب ساعت بیست اجرا می شود.

علاقه‌مندان می‌توانند برای تماشای این نمایش که به صورت رایگان و با رعایت کامل پروتکل‌های بهداشتی کرونا برگزار می‌شود، به آدرس شهرک قدس(غرب) ـ خیابان شهید دادمان ـ ابتدای خیابان شهید حسن سیف، محوطه باز کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان مراجعه کنند و برای کسب اطلاعات بیش‌تر علاوه بر سایت khazanearghavan.ir  با شماره تلفن 09338883747(روابط عمومی) تماس بگیرند.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول