اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  کرمان

احداث مجتمع مسکونی کارکنان فولاد بافت منتظر اقدام مسئولان

مدیر مجتمع فولاد بافت و معاون بهره‌برداری این شرکت گفت: برای احداث مجتمع مسکونی کارکنان فولاد بافت نیازمند اقدام و همکاری مسؤولان هستیم.

احداث مجتمع مسکونی کارکنان فولاد بافت منتظر اقدام مسئولان

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمان، یعقوب حاتمی در جلسه ستاد فرماندهی اقتصاد مقاومتی استان کرمان ویژه شهرستان‌های بافت، رابر و ارزوئیه با بیان اینکه فولاد بافت از پانزدهم مرداد سال گذشته پیگیر سه قطعه زمین برای ساخت مسکن برای کارکنانش است، اظهار کرد: با وجود چند بار مراجعه و شرکت در جلسات، یک قطعه زمین سه هکتاری که در محدوده شهر است و کاربری گردشگری دارد و از خردادماه امسال درخواست دادیم ولی متاسفانه هنوز هیچ استعلامی گرفته نشده و به کمیسیون مربوطه نرفته است.

مدیر مجتمع فولاد بافت و معاون بهره‌برداری تصریح کرد: در خصوص قطعه زمین دیگری در کنار دانشگاه پیام نور بعد از 4 ماه پیگیری نامه آمده است که اسامی اعضای شرکت تعاونی را اعلام کنید؛ بهتر است در همان جلسه به‌ صراحت موضوع را مشخص می‌کردند و برای زمین 7 هکتاری که در محدوده نیست و در حریم است تاکنون هیچ اقدامی برای فولاد بافت صورت نگرفته است.

 حاتمی با بیان اینکه زمین هم از بنیاد مسکن درخواست کردیم که راهکارهای خوبی پیشنهاد دادند، بیان کرد: تا این لحظه بعد از 13 ماه هیچ اقدام مثبتی انجام‌ نشده است که کارخانه فولاد بافت را امیدوار کند که می‌توانیم سرمایه شرکت و همکاران را جهت اجرای یک مجتمع مسکونی به‌منظور رفاه کارکنان انجام دهیم، و فکر می‌کنم با این اوصاف از امروز باید از صفر شروع کنیم.

انتهای پیام/3388/ب

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول