اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

سیاسی  /  مجلس

رزم حسینی در فراکسیون زنان مجلس: همه فرزندانم در ایران زندگی می کنند

گزینه پیشنهادی دولت برای وزارت صمت در پاسخ به دغدغه فراکسیون زنان مجلس درباره دو تابعیتی بودن خود گفت: من قویا این را تکذیب میکنم؛ دو تابعیتی نیستم و همه فرزندانم در ایران زندگی می‌کنند.

رزم حسینی در فراکسیون زنان مجلس: همه فرزندانم در ایران زندگی می کنند

سارا فلاحی سخنگوی فراکسیون زنان مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری فارس، اظهار داشت: فراکسیون زنان امروز جلسه‌ای را با رزم حسینی گزینه پیشنهادی دولت برای وزارت صمت برگزار کرده بود.

وی در تشریح جزئیات این دیدار افزود: در این جلسه اعضای فراکسیون زنان از رزم حسینی خواستند برنامه‌های پیشنهادی او برای تصدی وزارت صمت در رابطه با مبارزه با ویژه خواری، مدیریت التهاب و تنش حاکم بر بازار مخصوصا بازار خودرو، پیوست‌های زیست محیطی برای صنایع آلاینده، استقلال وزارتخانه و دوری از نفوذ افراد و گروه‌های ویژه خوار، توجه همزمان به بخش صنعت و بازرگانی و جلوگیری از شکاف بین این دو بخش در وزارتخانه و توجه به مناطق محروم و ... ارائه دهد. 

سخنگوی فراکسیون زنان تصریح کرد: رزم حسینی ضمن ارائه خلاصه‌ای از برنامه‌های خود به این فراکسیون تاکید کرد که با ویژه خواری مبارزه و ضمن برگزاری جلسات با مجلس و دولت استقلال وزارتخانه را مبتنی بر منافع ملی حفظ خواهد کرد. ضمن اینکه او قول توجه همزمان به بخش بازرگانی و صنعت را به فراکسیون دادند.

فلاحی همچنین خاطرنشان کرد: رزم حسینی در پاسخ به دغدغه فراکسیون زنان مبنی بر دو تابعیتی بودن خود گفت که قویا این را تکذیب می‌کنم زیرا دو تابعیتی نیستم و همه فرزندانم هم در ایران زندگی می کنند.

انتهای پیام/ 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول