اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  کهگیلویه و بویراحمد

بیش از 4600 مورد نمونه‌گیری تشخیص کرونا در گچساران دریافت شد

معاون شبکه بهداشت گچساران گفت: از زمان شیوع ویروس کرونا تاکنون بیش از چهارهزار و688تست کرونا از بیماران مبتلا و مشکوک به کرونا دریافت شده است.

بیش از 4600 مورد نمونه‌گیری تشخیص کرونا در گچساران دریافت شد

به گزارش خبرگزاری فارس از گچساران،  چهل و هشتمین  نشست ستاد مقابله با کرونا به ریاست فرماندار و دیگر روسای ادارات در سالن کنفرانس فرمانداری گچساران برگزار شد.

در این نشست ملک زاده اظهار کرد: از زمان شیوع ویروس کرونا تاکنون  بیش از چهارهزار و688تست کرونا از بیماران  مبتلا و مشکوک به کرونا دریافت شده است.

وی ادامه داد: از مجموع نمونه تست‌های دریافت شده از  افراد مبتلا و مشکوک به کرونا متاسفانه  29.9 دهم درصد به این ویروس مبتلا شده‌اند.

معاون شبکه بهداشت و درمان گچساران  تعداد بهبودیافتگان از ویروس کرونا  را  66.6 دهم درصد اعلام کرد و افزود: از مجموع افراد مبتلا به ویروس کرونا 46.7دهم درصد خانم و 53.3 دهم درصد آقا بوده است.

وی ادامه داد: همچنین از مجموع افراد مبتلا به ویروس کرونا بیش از 89درصد در سطح شهر و بیش از 10درصد در مناطق روستایی شناسایی شده‌اند.

ملک زاده  با بیان اینکه  از زمان شیوع ویروس کرونا تا کنون بیش از 11درصد از کادر درمان  و بهداشت به کرونا مبتلا شدند،خاطرنشان کرد: از مجموع تعداد این افراد 2.8 دهم کادر بهداشت و تعداد 8.8 دهم درصد کادر درمان به کرونا مبتلا شدند.

 انتهای پیام/82031

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول