اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  گیلان

تلاش برای جلوگیری از اعزام تیم‌های غیرمجاز به خارج از کشور

رئیس هیئت کونگ‌فو گیلان با بیان اینکه تمام تلاشمان را می‌کنیم تا جلوی اعزام تیم‌های غیرمجاز به خارج از کشور را بگیریم، گفت: از اولیا درخواست می‌کنم که توجه داشته باشند اعزام‌های خارج از ایران بدون مجوز شورای برون‌مرزی هیچ‌گونه اعتباری ندارد.

تلاش برای جلوگیری از اعزام تیم‌های غیرمجاز به خارج از کشور

مجید مهربانی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در رشت با اشاره به قدرت کونگ‌فو استان گیلان در کشور  اظهار کرد: همیشه در ورزش کونگ‌فو در کشور حرفی برای گفتن داشته‌ایم و جزو استان‌های قدرتمند و برتر در فدراسیون کونگ‌فو و هنرهای رزمی هستیم.

وی با بیان اینکه در مدت چهار سال مدیریت هیئت استان پیشرفت قابل‌توجهی در کشور داشته‌ایم، گفت: در سال ۹۵ این هیئت را با رتبه ۲۸ از فدراسیون کنگ فو تحویل گرفتیم و سال ۹۶ رتبه ۱۱ را در کشور کسب کردیم و در همین سال موفق شدیم تیم گیلان رو به نمایندگی از فدراسیون کنگ فو جمهوری اسلامی ایران به مسابقات برون‌مرزی در کشور آذربایجان اعزام کنیم که موفق به قهرمانی در این تورنمنت شدیم.

رئیس هیئت کونگ‌فو استان گیلان با بیان اینکه در سال ۹۷ در بین کل استان‌ها رتبه ۱۵ را کسب کردیم، افزود: شرایط هیئت استان به‌جایی رسیده بود که باید درخواست میزبانی می‌کرد و ما نیز انتظار این را داشتیم که وقتی میزبان شویم بایستی قهرمان شویم و انتظار همه از استان گیلان بالا رفته بود. 

مهربانی با اشاره به اینکه در ابتدای کار درخواست مسابقات استانی دادیم که به دلیل عدم استقبال شرکت‌کنندگان کنسل شد، بیان کرد: شرایط به حدی بود که کسی تمایل به شرکت در مسابقات استانی نداشت تا جایی که در سال ۹۸ رتبه هشت کل کشور را کسب و دوره‌ها و مسابقات فراوانی را برگزار کردیم و خدا را شاکریم که کنگ فو استان گیلان در وضعیت خوبی است.

وی با بیان اینکه تمام تلاشمان را می‌کنیم تا توازن بین ورزشکاران آقا و خانم برقرار کنیم، تصریح کرد: یک سالن اختصاصی شش‌هزارنفره در اختیار گرفته‌ایم که تمام تلاشمان را می‌کنیم تا با زوج و فرد کردن این سالن، زمان مناسبی را برای ورزش بانوان قرار دهیم و در شهرستان‌ها هم سعی می‌کنیم بررسی و پیگیری کرده و آن‌ها را نیز ساماندهی کنیم.

رئیس هیئت کونگ‌فو استان گیلان با بیان اینکه شاهد پیشرفت زیادی در ورزشکاران بانو این استان هستیم، گفت: کونگ‌فو استان گیلان در کشور رشد بسیار خوبی داشته و سه بانوی گیلانی در اردوی تیم ملی حضور دارند که انتظار نداشتیم به این زودی به این پیشرفت و جهش برسیم و قول می‌دهم اگر ویروس کرونا اجازه بدهد بانوان را نیز به لیگ اعزام خواهیم کرد.

مهربانی با بیان اینکه سبک‌های کنگ فو نسبت به رشته‌های دیگر زیاد نیست، افزود: در حال حاضر شرایط فدراسیون کونگ‌فو بسیار خوب بوده و در حال حاضر فقط ۲۱ سبک در کل کشور داریم و هیئت‌ها و فدراسیون‌های دیگر سبک‌های زیادی دارند که حتی فدراسیونی داریم که دارای ۷۰ سبک ورزشی است.

وی با بیان اینکه تمام تلاشمان را می‌کنیم تا جلوی اعزام تیم‌های غیرمجاز به خارج از کشور را بگیریم، تصریح کرد: هم فدراسیون و هیئت کونگ‌فو جلوی اعزام‌های غیرمجاز برخی از تیم‌ها را گرفته و از اولیا درخواست می‌کنم که توجه داشته باشند اعزام‌های خارج از ایران بدون مجوز شورای برون‌مرزی هیچ‌گونه اعتباری ندارد.

انتهای پیام/۸۴۰۰۸

 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول