اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

سیاسی  /  مجلس

جوکار: رزم‌حسینی دو تابعیتی بودن و اقامتش در خارج از کشور را تکذیب کرد

عضو شورای مرکزی فراکسیون مردمی انقلاب اسلامی مجلس گفت:‌ وزیر پیشنهادی صمت در نشست فراکسیون مردمی انقلاب اسلامی دو تابعیتی بودن و اقامتش در خارج از کشور را تکذیب کرد.

جوکار: رزم‌حسینی دو تابعیتی بودن و اقامتش در خارج از کشور را تکذیب کرد

محمدصالح جوکار نماینده مردم یزد در گفت‌وگو باخبرنگار پارلمانی خبرگزاری فارس،‌گفت: صبح امروز (یکشنبه 6 مهر 99) پیش از آغاز جلسه علنی مجلس در محل کمیسیون تلفیق نشست مجمع فراکسیون مردمی انقلاب اسلامی با علیرضا رزم‌حسینی وزیر پیشنهادی صنعت معدن تجارت برگزار شد.

وی افزود:‌در این نشست نمایندگان سوالاتی را در موضوعات مختلف از جمله بحث دوتابعیتی بودن علیرضا رزم‌حسینی مطرح کردند.

عضو شورای مرکزی فراکسیون مردمی انقلاب اسلامی مجلس اظهار داشت:‌ وزیر پیشنهادی صمت در پاسخ به این سؤالات نمایندگان دو تابعیتی بودن، اقامتش در خارج کشور و حضور فرزندانش در خارج از کشور را تکذیب کرد و گفت من نه تابعیت و نه اقامت کشور دیگری را دارم و فرزندانم در خارج از کشور نیستد.

جوکار خاطرنشان کرد:‌در ادامه این جلسه وزیر پیشنهادی صمت گزارشی از برنامه‌های خود ارائه کرد و گفت من برنامه‌هایی برای کنترل و تنظیم بازار دارم که در صورت رای اعتماد مجلس به بنده آنها را اجرایی خواهم کرد.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول