اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  کردستان

مردم‌یاری یکی از بارزترین‌ ویژگی‌های سپاه است

نماینده ولی فقیه در کردستان گفت: تامین امنیت پایدار و مردم یاری و محرومیت‌زدایی از بارزترین ویژگی‌های نیروهای مسلح به ویژه سپاه است.

مردم‌یاری یکی از بارزترین‌ ویژگی‌های سپاه است

به گزارش خبرگزاری فارس از سنندج، حجت‌الاسلام و المسلمین عبدالرضا پورذهبی در دیدار با فرماندهان سپاه استان کردستان اظهار کرد: از وقتی که بسیجی بوده‌ایم، فرمانده‌هان سپاهی بوده‌اند و به حق همه این عزیزان افرادی شایسته و بزرگواری هستند که در طول عمر پربرکت انقلاب منشا خیر و ایثارگری زیادی بوده‌اند.

وی خاطرنشان کرد: زحمات عزیزان سپاه هرگز پنهان نبوده و روز به روز به آن افزوده می‌شود و این نیروی انقلابی و ارزشی توانسته در طول انقلاب همواره منشا خیر و برکت باشد.

وی گفت: نیروهای مسلح در صیانت مردم بسیار تاثیرگذار هستند و این مردم‌داری و مردم‌یاوری سپاه در عرصه‌های مختلف و صحنه‌های حساس و سرنوشت‌ساز همواره به بهترین شکل خود را نشان داده است.

نماینده ولی فقیه در استان کردستان با بیان اینکه نیروهای مسلح هم در حوزه داخلی و هم در مرزها در تامین امنیت و خدمت به مردم نقش کلیدی داشته‌ و دارند، گفت:‌ در چند سال اخیر در امدادرسانی به سیل‌زدگان، زلزله‌زدگان و به ویژه بعد از شیوع کرونا نیروهای مسلح نشان دادند در کنار نقش برجسته در تامین و حفظ امنیت کشور می‌توانند ظرفیت‌های دیگری هم از خود نشان دهند.

وی اظهار کرد:‌ نیروهای مسلح در زمان سیل و همچنین شیوع کرونا با ایجاد بیمارستان‌های مختلف کمک شایان و شایسته تقدیری به مرده کرده‌اند.

حجت‌الاسلام پورذهبی با تاکید براینکه نیروهای مسلح در ایجاد امنیت و صیانت کشور و حفاظت از مرزها بسیار تاثیرگذار هستند، گفت: فعالیت‌های چشمگیر سپاه پاسداران در حوزه محرومیت‌زدایی، کمک مومنانه و غیره طی سال‌های اخیر واقعا قابل تحسین و موجب ارتقای اعتماد بیش از پیش مردم به نیروهای مسلح شده است.

انتهای پیام/2330/71

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول